maddog Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik heb er geen moeite mee om de targets te vernietigen maar als ik dan die auto`s die rijden moet uitschakelen heb ik tijd te kort ik kom niet onder de twee minuten om te landen en dat is te langzaam. hoe moet ik dat oplossen of wat voor cheat kan ik daar voor gebruiken game tijd uitschakelen wil niet please help me... Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Probeer eens voor de auto te schieten, dan raak je ze eerder, omdat ze dan eigenlijk zelf naar de kogel toerijden. Verder moet je gewoon heel veel proberen. Succes! Reageren
Timovich Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik heb er geen moeite mee om de targets te vernietigen maar als ik dan die auto`s die rijden moet uitschakelen heb ik tijd te kortik kom niet onder de twee minuten om te landen en dat is te langzaam. hoe moet ik dat oplossen of wat voor cheat kan ik daar voor gebruiken game tijd uitschakelen wil niet please help me... Volgens mij kan je er wel wat langer over doen. Iets van 3 min ofzo. Gaat wel van je punten af. Maar als je zorgt dat je precies goed land kan je het nog halen volgens mij Reageren
Baffie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Voor goud moet het volgensmij binnen de minuut, je moet vanaf het begin laag gaan vliegen in een 45 graden stand, al lang voor de trucks beginnen te schieten, vlak voor je op de laatste bezig ben al omdraaien, deze ontploft evenwel wel. Omdraaien (naar achteren toets, stijgen en draaien naar rechts inhouden) en naar de auto's toe, de eerste op de heenweg neerknallen, blijven schieten en naar de startbaan vliegen, met een beetje geluk zit de andere auto precies in die baan en gaat daardoor ook kapot. Land voorzichtig maar snel op de landingsbaan en je hebt goud. Moet volgensmij voor goud binnen 1 minuut en 5 seconden, maar ik dácht 1 minuut. Reageren
Maev Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hij is gewoon heel simpel... als je hem op PS2 hebt gewoon L1 hele tijd inhouden en van ver af al raketten gaan afvuren!! Reageren
maddog Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik heb hem op de pc ik krijg het niet voor elkaar Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is mischien handiger als je gaat stilhangen en dan met machine geweer gaat schieten op die autos want die richt namelijk automatisch p.s. Leuke naam maddog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.