petterken Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 kan iemand me alstublieft helpen ik wil graag eens over internet vice spelen maar ik snap er geen snars van van wat je moet invullen bij host port of pas bij pas je eigen waachtwoord meschien maar anders pffffffffffffffffffff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) Voor de host van gtagames: Host: mtaserver.gtagames.nl Poort: 2003 Naam: (Je forum naam) wachtwoord: (kies zelf maar) En download All Seeying Eye, die vind alles voor je hier kan je hem downloaden: http://www.udpsoft.com/eye2/index.html Bewerkt: 24 juli 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 wachtwoord: (kies zelf maar) Hoeft niet in een GTAgames server! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 wachtwoord: (kies zelf maar) Hoeft niet in een GTAgames server! Nee? Oh wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.