anti cheater Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 i need some help hoe ken ik een mod in vc plaatse skins lukt me wel maar mods niet pleeeeeeeeeaaaaaaaaassssssse help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Het hangt er van af wat voor mod het is. Bij alle mods van GTAgames.nl zit een duidelijke readme waarin alles is uitgelegd. Wat voor mod heb je het over. Want elke mod moet je anders in GTA stoppen. Lees ook het readmebestand dat erbij zit (oja, daarvoor is dat!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anti cheater Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 stel ik download een auto hoe moet ik da in da spel krijge? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Welke mod heb je het over? meestal moet je wat textures aanpassen en een collision file aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anti cheater Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 stel ik download de boeing van http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....=category&id=20 in die readme staat er plak da in models ik doe dit, open vc en kan nog steeds nie met die boeing vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Er staat in de Readme: Open gta3.img in de models map met de img tool(als je het niet heb download het van http://www.gtagames.nl) Delete skimmer.dff en skimmer.txd Voeg nu de nieuwe skimmer.dff en skimmer.txd toe die indeze map staan. Klik op rebuild archive en je kan vice city starten! Neem anders contact op met DJ Bob, hij heeft hem geupload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anti cheater Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 ok das al gelukt wil ik die skimmer.dff verwijderen , zegt mijn computer error it might be in use Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Dan staat GTA nog aan of is vanwege een andere reden het bestand nog in gebruik! PS vergeet de orgineele bestanden niet te back-upen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anti cheater Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 gta staat uit maar ik vind echt geen andere progs die dit gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorp Geplaatst: 31 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 had ik ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 31 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 Restart je comp dan ff want er kunne nog wel vice city processe ndraaie! het moet zo lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 :angry: Dat heb ik ook gedaan maar toen deed ie het nog nie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurice97 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 >>> Door HerrieM: 6 Volledig nutteloze posts samengevoegd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.