GTA-Freak2 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik ben met de missie: Madd Dogg's Rhymes bezig, maar deze lukt niet wanneer ik het boek heb, geraak ik niet meer het huis uit omdat ik direct wordt doodgeschoten kan iemand mij helpen? Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Je kunt het best naar één van de bewakers sluipen en een stealth-beweging uitvoeren zoals je eerder in de missie moest doen. De bewakers hebben silenced pistols bij zich(wist je mss al). Daarmee schiet je de rest van de bewakers meer af. Het is het best om te blijven crouchen zodat ze je minder vlug horen En dan is het min of meer een kwestie van mikken. Greetz Bewerkt: 24 september 2005 door Dizzee Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ok ik zal het nu gaan proberen. :'D GTA freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.