maarte41 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 De radar en het wapenicoon van lcs is bekend. het icoon van het wapen is bijna hetzelfde als dat van San ANdreas. Hetgeen dat rond de mensen verschijnt als je richt is ook bijna hetzelfde als in San Andreas. Ook is er nog de eerste screenshot van de ferry. Reageren
Mark B. Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ja, ik heb de screenshots al gezien en ik vind het echt super dat ze dat richtsysteem weer erin hebben gedaan.. Dat van die ferry was mij nog niet bekend is daar mischien meer informatie over? Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Di ferry lijkt me wel leuk ,wie weet kan je er zelf auto's opzetten en ze vervoeren,of wat nog leuker is : dat ze er een ODD-JOB van hebben gemaakt(dat jij auto's naar het andere land moet vervoeren ) maar dat zal wel niet greets gtafan1221 :'D Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ja, inderdaad bijna hetzelfde als in san andreas Reageren
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Als de screens er goed uit zien, zal de game er ook goed uitzien. Handig dat het richtsysteem er terug inzit. Reageren
Svenie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 leuk die ferry :'D is veel beter dan gta 3 Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Dat richtsysteem heb ik nog nooit meegemaakt omdat ik gta alleen nog maar op de pc heb gespeeld. Dus daar kijk ik wel naar uit. De sfeer ziet me er ook beter uit dan in GTA3. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 whoa, water lijkt niet eens zo slecht meer, in de andere screens die ik zag zag het water er echt lelijk uit, nog lelijker dan het water in gta3, in gta sa heb ik "vice city water", zwemmen in vc water leek me cool, en van het richtsysteem, het richtsysteem van een andere console dan een pc heb ik op de pc ook al uitgetest ( auto aim, op gta 3 en sa, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben dat we die dingen hebben op andere consols, ma daar zit geen muis, word de callahan bridge ook afgemaakt in het spel? ( als je in stauton island bijv komt? ) ( callahan bridge is brug die portland en stauton bij elkaar houden ) want die callahan bridge ziet er echt mooi uit, vooral in de nacht als je er overheen rijd met een yakuza stinger ( of een wagen dat je mooi vind ) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Je bedoelt zeker die lampjes op de brug die zo mooi branden in de nacht? da's mooi ja! Maar nu weer ff ontopic. Bewerkt: 24 september 2005 door flitskikker Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Je bedoelt zeker die lampjes op de brug die zo mooi branden in de nacht?da's mooi ja! Maar nu weer ff ontopic. dat bedoel ik inderdaad ja,, overdag ook mooi volgens mij is er niet veel meer te zeggen in dit topic,, dis alleen een topic waar 2 screens geshowd worden ( die ik trouwes al op een andere fansite heb gezien:D ) fijne avond.. Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Di ferry lijkt me wel leuk ,wie weet kan je er zelf auto's opzetten en ze vervoeren,of wat nog leuker is : dat ze er een ODD-JOB van hebben gemaakt(dat jij auto's naar het andere land moet vervoeren ) maar dat zal wel niet greets gtafan1221 :'D Als ze van die Ferry een Odd Job zouden maken zou dat een saaie Odd Job worden, want je moet dan alleen wachten en heen en weer te varen.. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Als ze van die Ferry een Odd Job zouden maken zou dat een saaie Odd Job worden, want je moet dan alleen wachten en heen en weer te varen.. volgens mij bedoelt hij er wel mee dat je zelf kan varen ja ook dat zou saai zijn trouwens Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik denk wel dat R* slimmer is dan een Odd Job maken voor de ferry. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 als er een odd job met ferrie was zou ik beloning opzun minst zijn dat je kan zwemmen, ma dat gaat waarschijnlijk niet bovendien vind ik die beloning er bij passen, ferrie is op water en zwemme op water mijn mening maar he Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 whoa, water lijkt niet eens zo slecht meer, in de andere screens die ik zag zag het water er echt lelijk uit, nog lelijker dan het water in gta3, in gta sa heb ik "vice city water", zwemmen in vc water leek me cool,en van het richtsysteem, het richtsysteem van een andere console dan een pc heb ik op de pc ook al uitgetest ( auto aim, op gta 3 en sa, ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben dat we die dingen hebben op andere consols, ma daar zit geen muis, word de callahan bridge ook afgemaakt in het spel? ( als je in stauton island bijv komt? ) ( callahan bridge is brug die portland en stauton bij elkaar houden ) want die callahan bridge ziet er echt mooi uit, vooral in de nacht als je er overheen rijd met een yakuza stinger ( of een wagen dat je mooi vind ) Bedoel je dit water?: Dat vind ik ook lelijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.