need my speed Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind de health balk bespottelijk, hadden ze echt niks mooiers daar van kunnen maken *blegh*...Voorderest toppie. :'D Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Bedoel je dit water?: Dat vind ik ook lelijk! ja dat bedoel ik. ma ontoppic voor we klagende mods krijge :'D :'D @edit met klagende bedoel ik dus boze Bewerkt: 25 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind de health balk bespottelijk, hadden ze echt niks mooiers daar van kunnen maken *blegh*...Voorderest toppie. :'D misschien doen ze dat ook wel, Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Idd dat water ziet er niet uit.. Reageren
Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vond wel dat ze de health bars e.d. mochten veranderen. Het is zo ouderwets. Het water mocht ook wel eens vernieuwd worden. Reageren
Insane Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 dat health balkje lijkt me ook heel onnauwkeurig, ik hoop dat ze dat gaan veranderen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) wat is er mis met dat health balkje, ziet er toch ongeveer toch het zelfde uit als in SA. Maar is vind de health uit gta 3 en gta vc toch handiger .(¯\/¯) /| /¯\ /¯\ \ / | | | | | \/ __|__ \_/ \_/ Bewerkt: 26 september 2005 door flitskikker Reageren
Insane Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 vind ik niet echt, die van SA is veel nauwkeuriger. Reageren
maarte41 Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Volgens mij zijn de nummertjes veel handiger op de psp, want met een balkje zie je door het kleine scherm bijna niet dat er iets veranderd. Reageren
Mark B. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 vind ik niet echt, die van SA is veel nauwkeuriger. Volgens mij zijn cijfers nauwkeuriger dan balkjes Bij cijfers weet je meteen hoeveel health je precies hebt en bij een balkje moet je maar een beetje gokken.. Reageren
Insane Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 vind ik niet echt, die van SA is veel nauwkeuriger. Volgens mij zijn cijfers nauwkeuriger dan balkjes Bij cijfers weet je meteen hoeveel health je precies hebt en bij een balkje moet je maar een beetje gokken.. in dat ene screenshot is dat rode balkje je health toch? ik zie geen cijfertjes voor je health Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 vind ik niet echt, die van SA is veel nauwkeuriger. Volgens mij zijn cijfers nauwkeuriger dan balkjes Bij cijfers weet je meteen hoeveel health je precies hebt en bij een balkje moet je maar een beetje gokken.. in dat ene screenshot is dat rode balkje je health toch? ik zie geen cijfertjes voor je health de cijfertjes waren er alleen in gta 3 en vc Reageren
W3sl3y Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 het kleine scherm Klein? Weet je hoe groot dat scherm is voor een handheld... In verhuiding is het scherm MEGA man. Reageren
maarte41 Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Klein?Weet je hoe groot dat scherm is voor een handheld... In verhuiding is het scherm MEGA man. Voor een handheld is het misschien wel een groot scherm, maar tegenover je tv of computer scherm is het nog wel klein. Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Klein?Weet je hoe groot dat scherm is voor een handheld... In verhuiding is het scherm MEGA man. Voor een handheld is het misschien wel een groot scherm, maar tegenover je tv of computer scherm is het nog wel klein. Dat is toch ook logisch,, ik vind zelf ook dat ze beter cjfers konden gebruiken maja dat gaan ze nu niet meer veranderen,, ik vind psp te duur,, ik download ook gewoon een psp emulator als die uit is met LCS erbij dan kan je um op de pc spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.