DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Hey! Ik heb er lang aan gewerkt en nu issie eindelijk klaar! Mijn eerste goed gelukte skin voor GTA Vice City, Mijn eerdere skins wilden niet zo goed lukken maar nu is deze toch gelukt! Ik ga hem binnekort nog Uploaden op GTAGames, En misschien ook nog wel op GTAGarage... Als je wilt, rate hem dan even... :'D Hier alvast een paar screens: (Het artwork staat in de bijlage) Grtz: DaddyPimp Bewerkt: 24 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Wiepie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Hey!Ik heb er lang aan gewerkt en nu issie eindelijk klaar! Mijn eerste goed gelukte skin voor GTA Vice City, Mijn eerdere skins wilden niet zo goed lukken maar nu is deze toch gelukt! Ik ga hem binnekort nog Uploaden op GTAGames, En misschien ook nog wel op GTAGarage... Als je wilt, rate hem dan even... :'D Hier alvast een paar screens: (Het artwork staat in de bijlage) Grtz: DaddyPimp Ziet er best cool uit, 8.5/10! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Mooi! Ik geef je een 9 Bewerkt: 24 september 2005 door flitskikker Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ziet er mooi uit een nieuw model(lijkt er wel op) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ziet er egt zeker wel goed uit! Geef hem een 9.5 / 10. Ook mooie Artwork, dit maakt het ook helemaal "af" Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ziet er super uit Daddypimp, ik geef hem een 8.7. Ik hoop dat je nog veel meer skins gaat maken, dan word je steeds beter . Reageren
Velaro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Ik geef een 9.25 ,omdat al die andere skins zeer goed op tommy lijken en dan is er eigenlijk niks anders aan hé Bewerkt: 25 september 2005 door gtafan1221 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Bedankt voor de complimenten allemaal Ik ga binnekort weer aan een nieuwe skin beginnen, En die zal ik ook hier plaatsen... Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Erg Mooi gemaakt maar kan je duidelijke foto van het gezicht maken? Reageren
dmx Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik zie em niet zo goed! kun je even betere screens maken! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Cker mooi. 8.75. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Hey!Ik heb er lang aan gewerkt en nu issie eindelijk klaar! Mijn eerste goed gelukte skin voor GTA Vice City, Mijn eerdere skins wilden niet zo goed lukken maar nu is deze toch gelukt! Ik ga hem binnekort nog Uploaden op GTAGames, En misschien ook nog wel op GTAGarage... Als je wilt, rate hem dan even... :'D Hier alvast een paar screens: (Het artwork staat in de bijlage) Grtz: DaddyPimp ziet er wel grapig uit hoor!! lol Bewerkt: 25 september 2005 door wesley_GTA Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik zal zo snel mogelijk duidelijke screens van het gezicht plaatsen... Er moeten nog een paar heel kleine wijzigingen worden gedaan... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 4 srry maar vind hem super lelijk, maar ja mijn mening Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 4 srry maar vind hem super lelijk, maar ja mijn mening Want vind je er dan lelijk aan? Dan kan ik dat misschien verbeteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.