Le MrG Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik vind het ook niet zo heel erg super. Vooral dat shirtje vind ik een beetje saai Maar voor de rest is hij wel oke ! Hmm, een 7 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb hem inmiddels ookal ge-upload op GTAGarage (ik denk wel dat ik de link mag geven omdat meer mensen dat doen van GtaGarage) GTAGarage, Dirty Pedro Sin Je kunt hem nog niet downloaden, omdat ik nog niet helemaal doorheb hoe dat werkt, dus als iemand tips heeft, PB me! :'D Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 4 srry maar vind hem super lelijk, maar ja mijn mening Als je dan ook even zegt WAT je lelijk vind Iedereen vind hem mooi, alleen jij vind hem lelijk... Wat vind je er dan lelijk aan? Reageren
Gino Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 4 srry maar vind hem super lelijk, maar ja mijn mening Als je dan ook even zegt WAT je lelijk vind Iedereen vind hem mooi, alleen jij vind hem lelijk... Wat vind je er dan lelijk aan? Ik vind hem helaas niet echt zo speciaal 6 Reden : Volgensmij heb je de skin gemaakt met alleen paint ik vind hem niet zo mooi en een skin verandering vind ik wel wat anders dan een mod . Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Cooooole skin DP Een..uuhm.. 9 Keep Up The Good Work Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 4 srry maar vind hem super lelijk, maar ja mijn mening Als je dan ook even zegt WAT je lelijk vind Iedereen vind hem mooi, alleen jij vind hem lelijk... Wat vind je er dan lelijk aan? Die baard, die is echt niet mooi Het shirtje, ook weer zo lelijk, vooral door die dingen die erop staan en dat zegt voor MIJ al genoeg Duidelijk genoeg Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 @ Only Gino, nou DaddyPimp heeft deze Skin dus egt niet op Paint gemaakt We kunnen makkelijk werken met Photoshop, (kijk maar in het Grand Tani Islands Forum, we hebben zelfs het Officiele Logo ervoor gemaakt) En het is DaddyPimp's eerste skin.... dus... & Big Bear: Okey dan weet ik genoeg DaddyPimp is op dit moment het shirtje nog aan het bijwerken, maja ieder zijn smaak he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.