s.e.v.a.n. Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken Goed gevonden (al weet ik zelf niet wat dunken betekent ) Ik zal het eens uitproberen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken Dit is al héél lang bekend, maar toch goed dat je het hebt gepost, voor de mensen die het nog niet wisten Bewerkt: 26 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Jozz Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 sorry maar dit wist ik allang Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken leuk dat je het vertelt maar weetje oowk hoe het op de pc moet? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ja ik denk dat iedereen bijna dat wel wist maarja als hier nog geen topic overgemaakt is! dan is het helemaal niet erg dus goed gevonden s.e.v.a.n. greetz jon-asses Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken leuk dat je het vertelt maar weetje oowk hoe het op de pc moet? Nee ik weet niet hoe het op de PC moet ik heb SA op PS2. Reageren
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Mmm. Dat wist ik nog niet s.e.v.a.n. Bedankt voor de tip. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 weet iemand mischien hoe dit op de pc moet(kruisje op de pc is zo lastig ) al vast bedankt. Groeten Ikkes Reageren
GTA GUY Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Je komt aan gerent net zoals op de ps2 en duw op de spatie of andere knop waarmee je normaal ook shiet!!! Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Je komt aan gerent net zoals op de ps2 en duw opde spatie of andere knop waarmee je normaal ook shiet!!! Hmm, Met spatie "gooit hij de bal gewoon" Niks dunk achtig aan Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Je komt aan gerent net zoals op de ps2 en duw opde spatie of andere knop waarmee je normaal ook shiet!!! Hmm, Met spatie "gooit hij de bal gewoon" Niks dunk achtig aan GTA GUY zei al dat het ook een andere knop kan zijn... Je moet dus even uitproberen. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Op de zoekfunctie heb ik een aantal topics bekeken maar daar stond nix over dit nieuwe trucje Ik zat aan het basketballen ik kwam aanlopen en drukte kruisje in waardoor CJ ging dunken. waarschijnlijkniet zo belanfrijk maar toch 1: je komt aanrennen 2: je drukt kruisje in (ingedrukt blijven houden) 3: CJ gaat dunken op X-BOx lukt het niet! . maar ik zal blijven proberen Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Misschien is dit trukje enkel voor PS2? Reageren
Velaro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Bij mij lukt het......................soms ,ik weet niet of het op de x-box werkt ,ik heb geen x-box,zou iemand dit kunnen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.