GTA GUY Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is inderdaad ook een erg moeilijk truckje. Met een beetje geluk lukt het wel. Dus rennen en dan schieten!!! Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik ga het zo proberen, ik heb een controller met alle instellingen hetzelfde als op de ps2 Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik ga het zo proberen, ik heb een controller met alle instellingen hetzelfde als op de ps2 Dit kan misschien wel helpen, BoMBeRMeN. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) ik ga het zo proberen, ik heb een controller met alle instellingen hetzelfde als op de ps2 Dit kan misschien wel helpen, BoMBeRMeN. yes, het trucje werkt... gaaf trouwens... enne plyer, bedoel je dat sarcastisch? of gewoon dat het kan helpen dat ik met een controller speel en dat het dan makkelijker gaat... is het plaatje te groot? kan iemand het dan aanpassen, ik rek de pagina net niet uit geloof ik :$ tadaa: Bewerkt: 25 september 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Plyer:Misschien is dit trukje enkel voor PS2? dat zou kunnen . ik ben de hele ochtend er mee bezig geweest . ik denk het ook dat dit alleen voor de PS2 is Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 als het alleen voor de PS2 is waarom is het BoMbeRMeN dan wel gelukt. Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik bedoel het niet sarcastisch, BoMBeRMeN. Ik wou zeggen dat het misschien met een controller makkelijker gaat dan met een toetsenbord. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik wist dit nog niet. Zal het eens proberen. Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ach ik basketbal toch nooit sinds die glitch dat als je bij Madd Dogg's crib saved Reageren
Wesley Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 als het alleen voor de PS2 is waarom is het BoMbeRMeN dan wel gelukt. uhm , weet ik niet . maar bij mij lukt het in ieder geval niet Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Het zou inderdaad moeilijk kunnen zijn op de PS2 is het makkelijker maar je moet pas schieten als je dichtbij bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.