Le MrG Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Hallo Sommige van jullie kennen misschien al de Rc Cam(geen link want ik kan hem niet vinden in WT) maar voor de gene die hem wel kennen. Wat kun je ermee ? Ook nog iets anders dan rijden ? Reageren
moechy Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 HalloSommige van jullie kennen misschien al de Rc Cam(geen link want ik kan hem niet vinden in WT) maar voor de gene die hem wel kennen. Wat kun je ermee ? Ook nog iets anders dan rijden ? Eum... wat is een RC CAM??? Als ik zou weten kan ik je mssch helpen want mssch heb ik er al iets mee gedaan! hé Reageren
rick15465 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dat is zo'n auto van zero zo'n kleinne denk ik maar daar kun je eigenlijk niks mee dan rijden en je opblazen als je dat bedoelt. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) ja, deze... dat is een rijdende bloempot... waarschijnlijk een bug of een foutje. je kan er alleen mee rijden... verder niks. Bewerkt: 25 september 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Velaro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Waar kan je die vinden,lijkt me wel leuk Bewerkt: 25 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 die kan je alleen met een car spawner vinden... deze gebruik ik: Reageren
Caltson Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 HalloSommige van jullie kennen misschien al de Rc Cam(geen link want ik kan hem niet vinden in WT) maar voor de gene die hem wel kennen. Wat kun je ermee ? Ook nog iets anders dan rijden ? Eum... wat is een RC CAM??? Als ik zou weten kan ik je mssch helpen want mssch heb ik er al iets mee gedaan! hé @Moechy,Niet om slotjes vragen,mogen alleen moderators @Bombermen,dit zal geen bug of glitch zijn,maar gewoon een mod,want in heel SA heb ik nog nooit een bloempot gezien Voor de rest is het antwoord al in dit topic gepost,dus laten we dit rusten... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 @Moechy,Niet om slotjes vragen,mogen alleen moderators@Bombermen,dit zal geen bug of glitch zijn,maar gewoon een mod,want in heel SA heb ik nog nooit een bloempot gezien Voor de rest is het antwoord al in dit topic gepost,dus laten we dit rusten... Hier hoef jij niet op te reageren als iemand vraagt om een Slotje. Daar zijn namelijk ook Moderator's voor. Maar Moechy mag inderdaad niet om slotjes vragen, daar heb je wel gelijk in. En dit topic hoeven we niet te laten rusten want als iemand anders nog een nuttig bericht heeft dan mag hij dat uiterraad gewoon posten. Back To Topic! Reageren
Fireman Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Nou, ik eens ergens gehoord (op een andere site die ik niet mag zegge ) dat er een missie voor Zero was waarbij je op Berkley moest gaan bespioneren met die rccam alleen dan natuurlijk met een afstandbediening: RCCAM = Remote Controlled Camera Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Er is geen missie van Zero dat je Berkley moet gaan bespioneren.. Btw.. rijdt die bloempot hard? Reageren
M.Toreno Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) ja, deze... dat is een rijdende bloempot... waarschijnlijk een bug of een foutje. je kan er alleen mee rijden... verder niks. nope, rockstar heeft m alleen niet in GTA San Andreas gebruikt. @Bombermen,dit zal geen bug of glitch zijn,maar gewoon een mod,want in heel SA heb ik nog nooit een bloempot gezien t is geen mod, maar je kunt via een trainer er eentje spawnen(of je doet t via t mission script of weer een andere manier-->dan zou t wel een mod zijn). Nou, ik eens ergens gehoord (op een andere site die ik niet mag zegge knipoog.gif ) dat er een missie voor Zero was waarbij je op Berkley moest gaan bespioneren met die rccam alleen dan natuurlijk met een afstandbediening:RCCAM = Remote Controlled Camera nee, is dus niet waar. en stel je voor, bespioneren met een bloempot is trouwens ook niet met een afstandbediening te bedienen( je zit er immers in dus je bestuurt m direct, niet via een afstandsbediening). Bewerkt: 25 september 2005 door M.Toreno Reageren
Fireman Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Nou, ik eens ergens gehoord (op een andere site die ik niet mag zegge knipoog.gif ) dat er een missie voor Zero was waarbij je op Berkley moest gaan bespioneren met die rccam alleen dan natuurlijk met een afstandbediening:RCCAM = Remote Controlled Camera nee, is dus niet waar. en stel je voor, bespioneren met een bloempot is trouwens ook niet met een afstandbediening te bedienen( je zit er immers in dus je bestuurt m direct, niet via een afstandsbediening). ze hebben 'm niet gebruikt dus je weenie of het als bedoeling was om het remote controlled te laten gaan. Bloempot met een camera eri klinkt voor mij als een echte spion! Reageren
M.Toreno Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 weet ik wel, anders had rockstar t wel net zo gedaan als met de RCBaron bijv. (daar zit je immers niet zelf in, maar wordt op afstand bestuurd; de RCCAM daarentegen zit je zelf in). Bloempot met een camera eri klinkt voor mij als een echte spion! kan aan mij liggen, maar als ik aan spionnen denk, ligt een bloempot niet voor de hand; daarentegen valt t ook op als je zelf in een bloempot rijdt. t zou inderdaad meer voor de hand liggend zijn als je gelijk had, maar daar is geen sprake van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.