Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ik heb alle missies gehaald.. maar ik heb 100%, Iedereen bedankt!! EDIT: Hieronder stond eerst veel.. maar dat haal ik weg omdat ik hem gehaald heb! Iedereen heel erg bedankt die hier op gereagereerd heb.. Bedankt voor jullie hulp, plaatjes, filmpjes enz..!!! Ruurd31 Ps.. ben geen mod maar er mag een slotje op! :$ *Onnutige dingen zijn verwijderd* Bewerkt: 16 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Little Mister Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Nou waarschijnlijk heb je dan 100% als je dat allemaal haalt, lijkt me toch logish? Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ja,je loopt volgens mij op schema hoor ,ik heb maar 60 of iets meer en ik heb alle missie's al gedaan LITTLE MISTER WAS ME VOOR Bewerkt: 24 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik denk het wel, Maar je moet ook nog alle safe houses kopen, die staan er niet bij Die zijn toch vlug 10-12% Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ja en Btw de unique jumps en flowers moet je niet doen hoor.alleen de collectabeles. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hallo Ik had een vraag waarvoor eigenlijk geen nieuw topic voor hoeft worden geopend. Heeft nog iemand tips voor de nrg-500 Challenge en de bmx- Challenge ( Los Santos ) Hoe je ze makkelijk kunt halen??? Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Nou, bij de nrg-500 challenge moet je eigenlijk gewoon op je gevoel afgaan. Bij de meeste is het gewoon er recht voor gaan staan en er naartoe te rijden in aerodynamische houding, dus naar voor gebukt(zeer snel op het pijltje naar voor drukken.) En natuurlijk eerst de hele makkelijke pakken. Bmx-challenge, volle cycling skill hebben en je kan naar de meerderheid gewoon bunny-hoppen. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Dizzee Reageren
GTA GUY Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hallo Ik zal gaan kijken bij de nrg-500 Challenge. Maar bij de bmx Challenge, hoe pak je die laatste karona ( op die halfpipe ) aan de linkerkant????? Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik zet me in het midden van de ramp en begin dan te sprinten Als je in de lucht zit, pijltje naar voor zodat je bmx recht komt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hej luitjes:) daar ben ik weer! NOu ik heb alle dingen gedaan met de cheklist maar ik heb geen 100% wat nu? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Tsja, dan heb je toch nog iets vergeten denk ik (of gecheat natuurlijk). Heb je, want die mis ik in je lijstje, in alle 3 de sportscholen de 'master' verslagen? @s.e.v.a.n.: nou, daar zijn de geleerden het zeker nog niet over eens hoor, dus zo verschrikkelijk dom was dat niet...... Bewerkt: 7 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Dan staan er op die checklist waarschijnlijk niet alles wat je moet doen. Als je echt alles gedaan hebt wat erop staat. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Tsja, dan heb je toch nog iets vergeten denk ik (of gecheat natuurlijk). Hoezo gecheat?? je kan met cheats ook gewoon 100% uitspelen hoor Reageren
Pitbull Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 als je cheat (zoals mij) kun je het niet 100% uitspelen Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Dat kan WEL. Dat is bewezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.