Jump to content

100 procent halen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier is een topic waar een 100% Checklist in staat, daar kan je nagaan of je echt alle dingen hebt gedaan ;).

Waarschijnlijk heb je iets over het hoofd gezien, misschien een savehouse vergeten?

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruurd31

10

• Dizzee

5

• Little Mister

4

• s.e.v.a.n.

4

Geplaatst: (bewerkt)

klopt ik ben perongelijk de masters in de gymzaal vergeten! ik dacht dat is niet noodzakelijk maar bedankt! iedereen bedankt voor de snelle hulp!!

ohja.. ik hoor veel dat de bulgarmissions niet hoeven en de floyers en de yniqeu stunt juumps..maar die moeten toch wel?

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Nee, die hoeven echt niet voor 100%.

klopt.. maar ik heb nu wel een ander probleem.. elke x datik een gym binnenstap voor te trainen om de 'master' te verslaan.. zegt de pc you train enough voor today.. en dan nog iets.. maar ik kan niet trainen.. terwijl ik alle sportscholen bij langs ben geweest!

Wie weet hoe dat kan?

Geplaatst:

Hier, hier en hier zijn topics waar de oplossing in staat ;) .

Ook hoef je de Gyms niet te doen voor 100%, je mag ze doen, maar het hoeft niet ;) .

Die moves hoef je volgens mij niet te leren, maar je kan het natuurlijk altijd proberen, zo moeilijk is het niet :) .

Geplaatst:
Dat kan WEL. Dat is bewezen.

Hier heb ik veel over gehad maar toen was het Vice City. In elk geval kan ik zeggen dat er anders bij het saven na het cheaten geen schermpje zou komen met tekst (even gokken want ik heb San Andreas op PS2) "Het saven na het cheaten kan schadelijk zijn voor je save game" of zo iets allemaal. Maar dan in het Engels.

Uit mijn eigen ervaring heb ik Vice City niet kunnen uitspelen na regelmatige gebruik van cheats. En omdat ik San Andreas op PS2 al 100% heb uitgespeeld en door het grote van het spel heb ik geen zin om het opnieuw te doen. Ook met de tijd zit het bij mij niet in.

Verder zou ik graag jou bewijzen willen zien. Aanpassingen aan het spel tellen niet mee. Het moet orginele spel versie zijn. PS2 of PC maakt verder ook niet uit.

Geplaatst:

Je moet ook nog als je de laatste missie hebt gedaan de Gym Masters doen alle scholen moet je gedaan hebben en je krijgt als je het hebt uitgespeeld allemaal groene gele en roze vakken op je kaart ( los santos) Daar meot je de gele en roze van veroveren als je dat hebt gedaan heb je het helemaal uitgespeeld

Geplaatst:

beste lui.. om een ruzie ofzo te verkomen.. het is wel nodig om 100% uit te spelen, ik had even gecheat en toen had ik ineens honderd procent! maar ik doe niet aan cheats!

Geplaatst:

Sorry, mag ik vragen; hoe kan je cheaten zonder dat je cheats gebruikt :?

En je hebt inderdaad 100% nodig om het spel écht voltooid te hebben.

Koos. :bier:

Geplaatst:
Hier staat een topic met enkele links naar topics die de oplossing hebben.

Ook hoef je de Gyms niet te doen voor 100%, je mag ze doen, maar het hoeft niet ;) .

Die moves hoef je volgens mij niet te leren, maar je kan het natuurlijk altijd proberen, zo moeilijk is het niet :) .

Ik kan de link niet vinden heel vreemd.. maar BS kun jij mij het neit uitleggen.. watn ik wil hem graag honderd % hebben!

Geplaatst:

hier ben je zo mee klaar :cya:

doe je best dan kom je er wel

ook al doe je het 10000000000000000000000000000000 x

als je het dan 10000000000000000000000000000001 x doet dan lukt het

Groetjes MPPDABEST

_O_ GTA RULEZZZZZ _O_

Geplaatst:
Verder zou ik graag jou bewijzen willen zien. Aanpassingen aan het spel tellen niet mee. Het moet orginele spel versie zijn. PS2 of PC maakt verder ook niet uit.

Ik zelf heb het ook met cheats uitgespeeld op de PS2 versie. Alleen kan ik dat niet bewijzen, er is ook nog iets over geweest op een engelse site. Die hebben het ook met cheats gewoon uitgespeeld. Alleen dat artikel kan ik niet meer terugvinden.

Hoogstens wat er kan gebeuren dat je niet meer verder kan na de missie van Madd Dogg, die je moet opvangen en dat hij dan heel snel van dat gebouw afspringt. En nog wat glitches wat ik zelf ook heb gemerkt.

Geplaatst:

Ik zelf heb het ook met cheats uitgespeeld op de PS2 versie. Alleen kan ik dat niet bewijzen, er is ook nog iets over geweest op een engelse site. Die hebben het ook met cheats gewoon uitgespeeld. Alleen dat artikel kan ik niet meer terugvinden.

Hoogstens wat er kan gebeuren dat je niet meer verder kan na de missie van Madd Dogg, die je moet opvangen en dat hij dan heel snel van dat gebouw afspringt. En nog wat glitches wat ik zelf ook heb gemerkt.

Als je voor die missie van Madd Dogg meer dan 500X hebt gecheat. Dan kan je hem niet meer halen :N:-(:{

Geplaatst:
Als je voor die missie van Madd Dogg meer dan 500X hebt gecheat. Dan kan je hem niet meer halen :N:-(:{

Nee, als je de Riot Cheat hebt gebruikt. Dan springt Dogg te vroeg van het dak. Andere codes hebben geen effect op de missie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...