Ruurd31 Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 beste mensen, maar hoe kom je daar vanaf.. heb alle gyms bijaf geweest.. this egt vet irri Reageren
X-TX Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 In elk geval, ik zat in de buurt want ik zei '"Het saven na het cheaten kan schadelijk zijn voor je save game"' dus heeft dat in elk geval bepaalde negative effecten op het spel. En voordat iemand met die vraag komt 'Je kunt 2 verschillende save games hebben waar bij 1 met cheats is en andere niet. Die hebben met elkaar niks te maken' wat mij wel opviel dat er dingen uit 1 save game ook bij de andere te zien zijn. Zo had ik dus 1 save game die 100% uitgespeeld was met extra's zo als 'wapens na het dood houden', 'wapens houden als je bent opgepakt' ook bij andere save game waarbij ik niet zo ver was ook deze dingen zijn. Aan een kant is het fijn om in het begin van het spel deze dingen te hebben maar aan andere kant ook vreemd. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 O dat is wel handig bedankt dat je het ff zegt ga het namelijk ook proberen Reageren
LucasV Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Die Riot cheat had er niet moeten zijn... Of een versie dat je het kunt deactiveren. Graag ontopic berichten ;-) .. Bewerkt: 14 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Nou, bij de nrg-500 challenge moet je eigenlijk gewoon op je gevoel afgaan.Bij de meeste is het gewoon er recht voor gaan staan en er naartoe te rijden in aerodynamische houding, dus naar voor gebukt(zeer snel op het pijltje naar voor drukken.) En natuurlijk eerst de hele makkelijke pakken. Bmx-challenge, volle cycling skill hebben en je kan naar de meerderheid gewoon bunny-hoppen. Ik heb een filmpje gemaakt over hoe je de nrg500 challenge ongeveer moet doen. Er staan 2 sprongen op. ( klein filmpje omdat ik met fraps maar 30 seconden kon opnemen, dus waarom alle sprongen daar proberen op krijgen) De eerste sprong is hoe je ze bijna allemaal moet doen, behalve één. Pijltje naar voor rap achter elkaar in blijven duwen om sneller te gaan. En recht voor de corona gaan staan. De 2de sprong is de enigste waar je niet recht voor mag gaan staan, maar je moet een beetje ervoor op de ramp rijden. Je ziet het wel Het filmpje Bewerkt: 15 oktober 2005 door Dizzee Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Handig filmpje daardoor ben ik tenminste een stuk verder gekomen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) als je cheat (zoals mij) kun je het niet 100% uitspelen Ik heb gister de laatste missie gedaan! en ik heb maar 3x gecheat! En nu staat game-play teller op 100%.. je kunt hem wel 100% halen met cheats! PS, Bedankt Dizzee van dat filmpje! Daardoor heb ik hem gehaald en 100% super bedankt!! NRG-500 Filmpje had ik het over!! Ruurd31 Bewerkt: 16 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 kan iemand mij uitleggen wat dat courier is?? want vorige x had ik dat gedaan en toen had ik die gast uit laten stappen die je moest volgen, en toen wilde ik hem dood krijgen maar dat ging heel moeilijk... volgens mij is dat niet de bedoeling Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 @Frank05 --> Die couriermissies die jij bedoeld kan je aantal keren spelen na een telefoontje van Cesar. Rij zo snel mogelijk naar de plek toe van het blauwe icoontje en ga inderdaad die gast volgen. De bedoeling is nu dat je iedere keer tegen de achterkant van zijn voertuig 'aanbeukt' zodat er geld van de auto/motor afvalt. Dat moet je vervolgens oprapen door er overheen te rijden. In totaal kan je per keer maximaal 1600 dollar pakken op deze manier. Dus niet de auto tot stoppen dwingen en het mannetje laten leven. Overigens voegen deze missies helemaal niets toe aan het 100% uitspelen ofzo, dus je kan ze net zo goed laten zitten. Maar dat moet je zelf maar even bekijken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 GTA-Sheep, ik denk dat hij een andere courier missies bedoelt! Bedoel je soms die courier missies die in Los Santos zijn in SF en LV? Op eiland 2 staat er een motor.. (ouderwetze) vlakbij de danszaal.. en op eiland 2 is op het hoekje waar je kan saven.. en in LV vlakbij een ziekenhuis.. bij de airport.. (pizza steak) Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 GTA-Sheep, ik denk dat hij een andere courier missies bedoelt! Bedoel je soms die courier missies die in Los Santos zijn in SF en LV? Op eiland 2 staat er een motor.. (ouderwetze) vlakbij de danszaal.. en op eiland 2 is op het hoekje waar je kan saven.. en in LV vlakbij een ziekenhuis.. bij de airport.. (pizza steak) Ehmm, ik denk dat GTA-Sheep het juist heeft hoor. Aangezien Frank05 het heeft over mannetjes volgen en vermoorden heeft. En volgens mij is wat jij bedoelt, een aantal reclame blaadjes rondbrengen in LS, SF en LV. Reageren
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 jaa ik bedoelde dat van GTA-sheep , maar van reclame blaadjes rondbrengen heb ik nog nooit gehoord, wat is dat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dan moet je bij gebouwen folders rondbrengen (Ik dacht dat dat ook courier was). Maar in LS en in SF en ook in LV moet je folders rondbregen.. in LS (=weet ik ff neit) op een BMX en dan moet je eerste x 3 folders rondbregen in zoveel tijd.. en dat doe je 3x en dan krijg je er weer wat procenten erbij voor de 100%. Als je dan naar SF (= San Fransico) kan.. moet je op een ouderwedse Hels Angel moter paketjes rondbregen en dat doe je ook 3x.. en Als je dan eindelijk op eiland 3 komt.. (Las Venturas = Los Vegas) moet je volgens mij Pizza rond brengen op een pizzascootertje! Suc6! JE procenten lopen telkens op..! BIj elke courier.. Suc6 Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.