Amfetamientje Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 K swiss kan alleen nergens foto vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Puma FTW Plaatje is gegoogleld. Ze zijn iets anders, voren op de neus komt zont V achtig ding. Bewerkt: 22 juli 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 dat zijn mijn schoenen. knap niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Tommy Vercetti Shoes Adidas Classics €75,- Alleen zijn de logo's bij mij van suede en zit er dus geen plastic laagje over . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 k-swiis die zwarte uitvoering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 gister nieuwe gekocht : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Nike Air Max 1 Red/White/Black Suede En: Nike Air Max CLassic BW White Black Nike Air Max 90 Black/Beige COACH Exclusieve (Alleen mijne hebben Zilveren Nike teken) Nike Air Max Light Newark Eagles Nike Air Max Elephant Yep, I'm Nike Air Max Fanboy. Die dingen lopen echt heerlijk vooral in de zomer Bewerkt: 31 januari 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 http://img515.imageshack.us/img515/5853/klompen20copy20copy.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Compleet witte Nike Air Force One's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Levi's: Zero Bewerkt: 31 januari 2010 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Ik heb meerdere schoenen, maar ik loop meestal op Nike Air Mogans. Ze zitten lekker, zijn soepel, en je kunt er ook nog aardig mee voetballen. En daarnaast zien ze er gewoon tof uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Mephisto Allrounder: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 + NOg hele zooi die ik niet kon vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Adidas Stan Smith's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Ik heb wel een plaatje gevonden van waar ze op lijken, alleen lopen bij mij de naden niet over de breedte, maar allemaal over de lengte, ook zijn de veters niet afgesloten, maar gewoon open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.