LuuS Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2005 ik ga maar niet mijn collectie hier plaatsen :$ maar draag vooral laarsjes, lage instappers en puma's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2005 wat vuil ook he ik maak hierover een topic aan en het word gesloten en deze mag wel blijven;) NR 1: G-unit sneakers( die van mij heeft er Gunit in het zwart opstaan en zwarte streepjes) NR2: Puma's (lijken er niet helemaal op) NR3: Puma's (die van mij zijn iets verotter) NR4: Lacoste (die ga ik nog halen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 ik draag k-swiss sneakers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 ik heb Blauwe Umbro's Alleen geen Plaatje gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch-b Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Hieronder de mijne Nike AirMax: Lacoste: K-SWISS: Dit zijn de mijne Mitch-B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 k heb sinds vandaag nike air max maar kan iemand mij vertellen hoe je de veters er goed in doet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 k heb sinds vandaag nike air max maar kan iemand mij vertellen hoe je de veters er goed in doet?? Heb je toevallig deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 nee die niet ik zoek nog ff en dan post ik plaatju als ik er een kan vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Kswiss Phaze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik wil ook die la coste schoenen. Heb ze al een paar keer in de stad zien liggen en het lijken met vet toffe schoenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch-b Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 k heb sinds vandaag nike air max maar kan iemand mij vertellen hoe je de veters er goed in doet?? Heb je misschien deze dan maar andere kleur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Nike air Max classic, deze: maar ik heb ze in 't grijs met rood nike teken. Ik heb ok nog Puma's en Levi's maar deze heb ik het vaaktst aan en ze zitten fijn Bewerkt: 4 oktober 2005 door Tim14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) k heb sinds vandaag nike air max maar kan iemand mij vertellen hoe je de veters er goed in doet?? Heb je misschien deze dan maar andere kleur? nee die heb ik niet ik kon eerst geen plaatje vinde heb er nu een gevonden op deze pagina namens TIM14. ook precies in deze kleuren!! HIHIHIHi die schoene heb ik dus. maar het is ondertusse al gelukt met de veters!! Bewerkt: 4 oktober 2005 door robbie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) boring Total 90..... net gekocht Bewerkt: 5 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb vorige week nog nieuwe schoenen gekregen , << bijna het zelfde , alleen dan blauw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.