.Maze. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht, deze op het plaatje maar dan bruin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Deze alleen in het rood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik draag Fila (zie bijlage) alleen die van mij zijn in de kortere versie (geen plaatje) Ik heb ook nog grijze umbro's met rood, lijken een beetje op sneakers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Funktipus Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Mijn Adidas Superstars 'Boston Edition' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, bij de Jack & Jones. (Daar werkt mijn Broer ) Foto komt (misschien) later wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2005 kon de mijne niet vinden maar ik heb van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Etnies, Dit model maar dan Bruin/Zwart/geel. Mijn 2e paar: Vans TnT: Bewerkt: 21 oktober 2005 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Сesel Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Dit zijn mijn stappers: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 2 paar nieuw schoenen gekogt:), Skateschoenen bij left een paar Adio: Alleen dan in het donkerblauw, en met wat licht grijs erbij En dan heb ik ook een paar Osiris: Alleen dan in het donker blauw met donker grijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 dit zijn mijn sneakers Wa Yooooo die G-Unit schoewnen zijn mooooooi Dit zijn de mijne alleen dat blauwe is bij mij groen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 dit zijn de max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb deze schoenen: Alleen wel een maatje kleiner natuurlijk! Ruurd31.. Vnaaf lekker slapen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Een beter plaatje: Dit model. Maar het valt me op dat er zoveel K-Swiss dragen. Maar hiero ook Skateschoenen, ik vind ze lekker zitten en Vans & Etnies zijn da bom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Miss omdat K-swiss mooie schoenen zijn he ... Ik zie ook best veel skate schoenen ... (heb ik zelf ook) zitten echt godelijk ... GizmO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.