Mazzeltje Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb vanavond nieuwe schoenen gekocht. Mijn oudere schoenen waren langzaam kapot aan het gaan. Ik heb nu Puma's gekocht. Precies de zelfde als op de foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
driverx250 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Mijn fatte schoentjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 K-Swiss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 Phat Farm ((P)) Een amerikaanse gangstermerk LoL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 Deze ''dingen'' zijn van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 De mijne, maar dan zwart met witte strepen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 dit zijn mijn G-unit's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) @ Young Buck Waar heb je die back G6's gekocht.. ? Ik heb de oudere G-Unit sneakers... Die Phat Farm sneakers zijn ook wel vet trouwens.. Bewerkt: 31 januari 2006 door Yohan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Het is dit model maar de mijne zijn bruin met groene (of bruine) veters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 Dit zijn de mijne, aleen niet zo nieuw als op de foto Dit zijn de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Nike Dunk Lo-Cut: LaCoste Tennis: Nike Tennis Classics: Prada Originals: En nog: Gucci Nog eens tuk of 10 paar Nike En nog wat andere merken. Sneakerfreak.. Bewerkt: 3 februari 2006 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bam margera Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2006 Kon het plaatje niej vinden , maar: Vans schoene (vans is skate merk net als etnies) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Merk schoenen Welke merk schoenen heb je nou aan?Ik heb nu Vans schoenen aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 K-Swiss. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Momenteel heb ik mooie Hema-sokken aan . Daaroverheen (als ik naar buiten ga ) draag ik Nike-schoenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.