.Antonio Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 PUMA!!!!!!!!! sokken Ik doe naar school adidasjes aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Merticus XVII Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik draag altijd mijn Sergio tacchini schoentjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Ik draag nu Deze Puma's .. Alleen zijn ze niet meer zo wit Bewerkt: 16 november 2006 door Loek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik heb nu mijn schoentjes van J&J meer bekend als Jack and Jones Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik ga zaterdag nieuwe gymschoenen kopen heeft iemand nog een geweldige tip welke absoluut (niet) te kopen, het liefst onder de 30 Euri. Mvg, Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Het werd al een aantal keren gezegt, maar uiteindelijk gebeurd het toch. >>> Door .Levi.: --Topic met oud bestaande topic > "Jouw schoenen" samengevoegd.--<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik draag nu deze schoenen, Hurricanes Ik ook. Soms draag ik ook m'n zwarte Chuck Taylor's maar niet vaak. EDIT: Ik heb ook nog deze, helemaal vergeten. Bewerkt: 18 november 2006 door CenMan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 ik heb deze het zijn etnies (is skate merk) . en ik heb ze net niew Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Heb nu deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Heeft iemand al de nieuwe Hurricanes 2 gezien? Ik vind ze echt lelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb zojuist nieuwe schoenen gekocht: Mizuno Running/Course a Pied/Podismo/Athletismo-Estrada/Laufen/Hardlopen Wave Persuit 2 8KN-62609 Men/Homme/Senior/Uomo/ Homen/Herren/Heren US 9.5 UK 8.5 EUR 42 2/3 JPN 27.5 Als ik weer een camera tot mijn beschikking heb volgen er mischien wat foto's, google laat namelijk alleen foute zien. Mvg, Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb nu mijn schoentjes van J&Jmeer bekend als Jack and Jones Ik heb op dit moment ook schoentjes van de J&J, alle schoenen zitten lekker en zijn mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2006 Hier mijn voetbal schoenen: training: Wedstrijden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Mijn adidas celtics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Ik heb drie paar: Phatfarms (Wit) Hurricanes (Zwart) AllStars (Blauw) Ik post nog wel een keertje (zelfgemaakte) foto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.