Scarface92 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Nike Air max!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Nike Air max!! ik ook... ze lijken hier op, maar dat is het niet helemaal, ietsje anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Hier mijn werkschoenen --> Mijn alledaagse lopers zijn inmiddels al weer zo'n 3 jaar oud, dus nouwelijks nog te vinden op internet. Ga er maar vanuit dat je deze modderklodders dan ook liever niet wilt zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 Mijn schoenen: La Coste uit seizoen 2006. Inmiddels al even oud dus, dit jaar moeten er maar weer eens nieuwe komen. Ik kon geen foto op internet vinden dus heb er maar even één gemaakt met mijn telefoon, niet erg goede kwaliteit dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb celtic schoenen! De vroegere NIKE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Standaard legerkisten, of Nederlandse gevechtslaarzen zoals er op de doos stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb addidas schoenen, zwart met witte strepen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 K-swiss... wit met grijze schuif-strips! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Ik wissel mijn schoenen met de dag om ik heb Nike Air Max En G-Unit Reeboks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 ik heb die in het zwart met goud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb zwarte laarzen. Maar ik heb ook nog gympen. Die zijn zwart met oranje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 K-swiss... wit met grijze schuif-strips! Ik ook die K-Swiss die je zo kan schuiven. Maar dan met rood en zwart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Bijna al mijn schoenen zijn ecco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Mijn schoenen, waarvan ik even snel een foto gemaakt heb: P.S. Ja, ik heb de linkerschoen ook nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.