martYn Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ik heb even een nieuw topic geopend als dat mag, omdat het andere topic eigenlijk ergens anders over ging. Maar ik heb nu dus de Zip nu even online gezet zoals ie nu is, alleen hij lijkt niet echt op een Zip vind ik zelf, nu is dus mijn vraag of er mensen zijn die het dashboard met kilometer teller enz. beter kunnen maken, het gedeelte waar hij zijn voeten houd (hoort plat te zijn), het soort staartje dat hij achter het zadel nog heeft, en de koplamp hoort in het stuur te zitten. Zie screenshots en hoe hij er echt uithoort te zien. Zou fijn zijn als iemand het zou kunnen verbeteren! Download hier de TXD file voor de gene die het wilt verbeteren En hier de screens: En zoals hij moet worden: Bewerkt: 24 september 2005 door martYn Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Heb je dat echt zelf gemaakt?? Zo ja het ziet er fantastisch uit ! Reageren
Froop Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Inderdaad. Ga zo door. Reageren
martYn Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb hem niet helemaal zelf gemaakt, het was een scooter van een andere maker, ik ben hem alleen aan het bewerken als Zip, maar zoals gezegd in mijn eerste post moeten er nog meer dingen veranderd worden wat mij niet lukt, dus als er mensen zijn die dat wel kunnen... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb hem niet helemaal zelf gemaakt, het was een scooter van een andere maker, ik ben hem alleen aan het bewerken als Zip, maar zoals gezegd in mijn eerste post moeten er nog meer dingen veranderd worden wat mij niet lukt, dus als er mensen zijn die dat wel kunnen... Ik denk niet dat je de mod dan mag uitgeven onder jouw naam als jij alleen maar de texture hebt veranderd . De scooter blijft toch eigendom van de maker. Als je hem wil uitgeven dan is het verstandiger om alleen de TXD uit te geven onder het mom van 'Paintjob' . Ziet er wel leuk uit ! Reageren
martYn Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb hem niet helemaal zelf gemaakt, het was een scooter van een andere maker, ik ben hem alleen aan het bewerken als Zip, maar zoals gezegd in mijn eerste post moeten er nog meer dingen veranderd worden wat mij niet lukt, dus als er mensen zijn die dat wel kunnen... Ik denk niet dat je de mod dan mag uitgeven onder jouw naam als jij alleen maar de texture hebt veranderd . De scooter blijft toch eigendom van de maker. Als je hem wil uitgeven dan is het verstandiger om alleen de TXD uit te geven onder het mom van 'Paintjob' . Ziet er wel leuk uit ! Ja daar heb je inderdaad gelijk in, denk dat ik dan ook moet doen, alleen eerst iemand vinden die hem af wil en kan maken . Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Inderdaad, als je iets aanpast moet je toestemming van die maker hebben over dat ding dat je aanpast. Maar het ziet er geweldig uit, good job. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.