Juice Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb iets heel dringends nodig: iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor de missie Shakedown. iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor die missie met dat helikoptertje en die bommen. please wie kan mij helpen? ik heb iets gehoord van een savegame of een trainer of zoiets maar hoe moet je dat gebruiken?? leg het me please uit!! bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Download een trainer,installeer die,start GTA VC op doe alt+tab start de trainer op en je selecteert de juiste optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Download een trainer,installeer die,start GTA VC op doe alt+tab start de trainer op en je selecteert de juiste optie ja maar hoe heet de trainer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Zoek op een "Ik wil een zoekmachine adviseren, maar doe het lekker niet!" naar een Vice City trainer. Typ gewoon in het zoekvak: 'Vice City trainer'. Zo moeilijk is het om een trainer te vinden. Je moet gewoon zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Zoek op een "Ik wil een zoekmachine adviseren, maar doe het lekker niet!" naar een Vice City trainer. Typ gewoon in het zoekvak: 'Vice City trainer'.Zo moeilijk is het om een trainer te vinden. Je moet gewoon zoeken. ik heb al een savegame gevonden op gtagames.nl maar hoe werkt dat precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Dit plaats je in je 'Vice City Userfiles', deze map kan je vinden bij 'Mijn documenten/My documents' Ik heb zelf Vice City niet voor op pc, dus ik weet niet hoe het verder moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 het is best dat je een savegame gebruikt maar ik vind het persoonlijk leuker om de missies zelf te doen en wat vind je moeilijk aan de missie shakdown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Hier kun je een hele hoop trainers vinden voor GTA VC. De Ultimate Trainer is een aanrader. Savegames horen inderdaad thuis in mijn documenten/vice city userfiles. Let er wel op dat je niet een savegame vervangt die je niet kwijt wilt. Er hoort overigens een readme bij de downloads te zitten. Staat daar niet in waar de savegames thuishoren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor de missie Shakedown.iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor die missie met dat helikoptertje en die bommen. Gebruik de ultimate trainer v2 inclusief jetpack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor de missie Shakedown.iets waarmee je de timer uit kunt zetten voor die missie met dat helikoptertje en die bommen. Gebruik de ultimate trainer v2 inclusief jetpack o je moet ook geregistreerd zijn op gtagames.nl en da ben ik niej. jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Je kan inloggen met je naam die je nu hebt! :'D Maak geen 2e account! Je kan inloggen met je naam Mr.Mister! EDIT: GtaForum.nl is een onderdeel van GtaGames.nl. [Oops, was even niet wakker Low-Co! :'D ] Bewerkt: 3 oktober 2005 door Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Je kan inloggen met je naam die je nu hebt! :'D Maak geen 2e account! Je kan inloggen met je naam Mr.Mister! EDIT: GtaForum.nl is een onderdeel van GtaForum.nl. echt? o bedankt ik zal het ff probere! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Succes Als je de Trainer hebt gedownload, zit er waarschijnlijk wel een ReadMe bij, de meeste Trainers moet je in de "Main" Folder van VC zetten, waarna je ze kunt opstarten in plaats van de normale opstart mode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 EDIT:GtaForum.nl is een onderdeel van GtaForum.nl. ben jij wel wakker ? je bedoeld cker dat GtaForum.nl een onderdeel is van GtaGames.nl ? Ontopic: de ultimate trainer V2 is egt aan te raden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 EDIT:GtaForum.nl is een onderdeel van GtaForum.nl. ben jij wel wakker ? je bedoeld cker dat GtaForum.nl een onderdeel is van GtaGames.nl ? Ontopic: de ultimate trainer V2 is egt aan te raden hahaha ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.