Jump to content

BMX en andere fietsen onverwoestbaar ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou eens een BMX kapotmaken,ik heb er zoveel ik kon op geschoten,telecharges op geplaats maar tevergeefs,wil dit dan zeggen dat de BMX en alle andere fietsen niet kapot kunnen :sst: ,of Rockstar heeft er geen schademodel van gemaakt (gekreukte frame,gebroken frame,stuur eraf :D )

Ik wou het maar even zeggen,of dit bij jullie ook is (logisch lijkt me)

Kom nu niet af of ik de zoekfunctie heb gebruikt hé,want ik heb hem gebruikt :Y

Greets gtafan1221 ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De fietsen kunnen op geen enkele manier kapot. Het is waarschijnlijk zo dat Rockstar dat er niet in heeft gestopt. Ik vind dat best wel jammer.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Alle fietsen kun je niet kapot maken.

Banden kunnen niet lek.

Sturen gaan niet krom.

Kortom niks kan kapot van een fiets.

Waarschijnlijk is het ook zo, dat het best irritant zou zijn als elke keer je band lek ging of als je ergens tegen aan botste gelijk je stuur eraf ligt. Want je botst namelijk veel sneller met je fiets.

Geplaatst:

Inderdaad, treinen kan je tevens ook niet laten exploderen zelfs niet als je ze laat ontsporen o.i.d... :puh:

Geplaatst:

Ik vind het jammer dat treinen en fietsen niet kapot kunnen. vind ik onrealistish.

hadden ze bij fietsen bv. dat ze sterk zijn maar dat ze wel kapot kunnen. en het zelfde voor treinen.

Groeten Ikkes.

ps. eigenlijk logisch dta treinen niet exploderen als ze ontsporen want kijk maar naar real-life ;)

Geplaatst:

Wat jullie zeggen is inderdaad waar. Wisten jullie ook dat

je met de fiets bijna elke berg opkomt? :? Sommige bergen

komen motors echt niet op. Hoe veel je ook probeert :-(

Ja Levi :-( ik heb ook eens 25 satchels op een fiets en dat doet gewoon niets hij ius gewoon ,verwoestbaar maar dit wist ik al langer.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

Sorry voor mijn ( onnutigge post )

Maar wat kun je anders hier nog in dit topic zetten?

:?:?

Maar een fiets heeft ook geen benzinetank dus hij kan ook nie ontploffen.

Maar ik zou het wel grappig vinden als je stuur er af kan gaan ofzo. :D:D

Bewerkt: door coentjuu
Geplaatst:

ik heb laatst ongeveer 40 remote control explosives op een fiets geplaats en erop rond gereden... dat ziet er wel maf uit :bonk:

Geplaatst:

Het is wel realistisch dat je een fiets met een geweer niet kan laten ontploffen,

Maar met 25 Satchels, zou het eigenlijk in het echt wel moeten lukken... :puh:

Misschien is dat in de volgende GTA wel

hoi iedereen op deze site. ik heb een vraagje....

wat moet je doen dat je een soort caddeleck moet op pimpen en naar een ontmoetings plek moet rijden. En dat je naar een garage moet rijden met soort caddaleck en dat je stunt moet na doen. En dat je met die vering met je voorkant

om hoog gaat en met je achterkant omhoog moet. ik weet niet hoe die missie heet sorry

als je je het weet stuur me dan een mail naar: ***Verwijderd***

heel erg bedankt _O_;)

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...