s.e.v.a.n. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Dit kan je ook in San Andreas missie hulp vragen. Dit topic moest met rust gelaten worden.
Synchro Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 hoi iedereen op deze site. ik heb een vraagje....wat moet je doen dat je een soort caddeleck moet op pimpen en naar een ontmoetings plek moet rijden. En dat je naar een garage moet rijden met soort caddaleck en dat je stunt moet na doen. En dat je met die vering met je voorkant om hoog gaat en met je achterkant omhoog moet. ik weet niet hoe die missie heet sorry als je je het weet stuur me dan een mail naar: ***Verwijderd*** heel erg bedankt Lees eerst voor dat je leest de regels... Je mag je eigen e-mail adres NIET op het forum posten. Wel via PB ( Per Bericht ) Voor het overtreden van een regel , kan je een Warn krijgen. Maar op het begin kunnen we het door de vingers zien..
.Levi. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 @GTAfriek: Blijf voortaan wel ontopic. Dat houd in dat je met het onderwerp moet bezig houden en ik vertelde ook al dat je dit topic moest laten rusten. Hier antwoord op jouw vraag. Zo heet de missie van Cesar. Cesar's Missies High Stakes, Low-Rider Verder wil ik niet dat het topic afdwaald van onderwerp. Ook is het al bekend dat een fiets niet kapot kan, dus is het niet nodig om het open te laten. Daarom topic Closed.
Recommended Posts