fastgamer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Kan iemand mij helpen?? ik weet niet hoe of waar ik moet/kan importeren. ik heb lijst 1 van de export al gedaan. alvast bedankt Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Er staat d8 ik een rood rondje bij dat 'schoolbord' waar al de auto's opstaan die je moet exporteren als je daarin gaat kan je importeren(=kopen) Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Kan iemand mij helpen?? ik weet niet hoe of waar ik moet/kan importeren. ik heb lijst 1 van de export al gedaan.alvast bedankt Je kan importeren bij het "Export-Bord", druk op de knop die gegeven wordt en je krijgt een lijst met dagen. Je kunt autos pas op bepaalde dagen kopen en ook pas als je ze hebt ge-exporteerd. Ook krijg je na elke 5 ge-exporteerde autos een extra auto. Denk hierbij aan eenVortex, Monster, Bandito, etc. . Reageren
fastgamer Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 dank jullie wel maar hoe kan ik dan gewoon zien wat voor dag het is (waar ik ook ben) Ik speel op de PC Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 dank jullie wel maar hoe kan ik dan gewoon zien wat voor dag het is (waar ik ook ben) Ik speel op de PC Op TAB drukken. Dan komt er een vensertje. Helemaal onderaan staat het. Reageren
fastgamer Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Dankjewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.