fastgamer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik hoorde om 04,30 bij de bootschool met mistig weer een misthoorn van een schip ik vond dit nogal vreemd omdat er geen boten varen met zulke zware misthoorns Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb dat ook al gehad ;'( dit is normaa(in de mist zie je de boten niet goed Reageren
fastgamer Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik hoorde om 04,30 bij de bootschool met mistig weer een misthoorn van een schip ik vond dit nogal vreemd omdat er geen boten varen met zulke zware misthoorns ik hoor de misthoorn steed vaker!! je moet goed luisteren maar hij is er wel. Reageren
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb nog nooit geen geluiden van een misthoorn of dergelijke gehoord. Maar ik heb van enkel vernomen dat het mogelijk is dat je vreemde geluiden hoort. Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Die misthoorn geluiden zijn doodnormaal, heb het al meerdere keren gehad op verschillende tijdstippen. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 dat is niets speciaal hoor trouwens dit was al bekend denk ik! heb dit ook veel! greetz jon-asses Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 dat is niets speciaal hoor trouwens dit was al bekend denk ik!heb dit ook veel! greetz jon-asses dat heb ik wel 100der keren gehad hoor dat is dus gewoono norm maal Reageren
Baffie Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Ik heb ook wel eens als ik op het vliegveld van LV rondloop dat ik allerlei geluiden hoor alsof ik in een drukke straat loop, de hele tijd hoor je auto's '"langskomen"', klopt ook niet echt, maar de misthoorn heb ik nog nooit gehoord. Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Dit doen ze voor de realiteit, het lijkt me logisch bij een haven en bij 'mist' dat er een misthoorn komt niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.