RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Iemand interesse in de neppe sa trailer? Kvond hem op Gtagaming.com (Het is geewoon een mengels van gta3 en vice city,echt super nep <_< ) Hij is hier te downloaden: http://www.edgefiles.com/file.x?id=/gtagam...trailerfake.zip RTS :unsure: Reageren
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Hoe moet je hem downloaden dan, ik zie daar niks over staan! :huh: Reageren
RTS Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 ONderaan, kan je je snelheid kiezen van je internetverbinding en dan downen Reageren
Thabit Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Huh :huh: ? Ik zie dat niet, kan je even een screentje geven? :wacko: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Onderaan klikken op die link, dan kom je op een andere pagina, dan zie je op een gegeven moment fake SA trailer staan. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 Ik kon hem al! Ik vind hem opzich wel goed gemaakt wel jammer dat het geen echte is ! Ben benieuwd naar de echte zeg! Kan niet wachten zo Het is wel zeker mooi in elkaar gestoken! :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 ik wil die mod voor die lowrider wel Reageren
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 hij is wel vet gemaakt man alleen je ziet wel heel goed dat het gta3 en vc is en die stunt met die bmx (fagio) was ook wel vet Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 ik wil die mod voor die lowrider wel Ja, inderdaad! :o Ik heb die burn-out mod wel gevonden, die is ook oppietoppie. Maar ik vind die trailer wel stoer gemaakt, leuk passend deuntje erachter ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.