Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of deze topic al geopend is maar ik wou even vragen als er iets was voor de grote wilene als je een automod download bvb. Ik heb een chrysler en de wielen zijn bijna even groot als de auto zelf :D Maar is er niks dat het weer normale wielen laat maken?

Geplaatst:

Heb je misschien een screen ofzo want iemand anders had dat probleem ook al eens maar als je een screen geeft kan ik zien of dat hetzelfde is.

Of anders heb je hem fout geinstaleerd.

Geplaatst:

Tja hier is weinig aan te doen, want de maker maakt de auto, maar soms zijn de bleurpinten groter als grote in GTA, je kan eventueel, de .dff importen in je Zmodeler, en zelf de wielen scalen, maar hiervoor moet je kunnen modellen en als aardig goed zijn dus er zit nixop

Je kan ook kijken bij de wagen tune options, dat zt in de vehicle.dat, en dan kan je allemaal dingen aan passen, helaas is de site van de tutorial offline, dus dat wordt wachten ;)

Geplaatst:
Ik weet niet of deze topic al geopend is maar ik wou even vragen als er iets was voor de grote wilene als je een automod download bvb. Ik heb een chrysler en de wielen zijn bijna even groot als de auto zelf :D Maar is er niks dat het weer normale wielen laat maken?

Als je even zegt voor welke GTA het is, kunnen ze je misschien verder helpen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

gtasanandreas2yo.th.png

Zo ziet mijn chrysler eruit :s en ik heb niks fout gedaan met het installeren :N

Bewerkt: door Mudi
gtasanandreas2yo.th.png

Zo ziet mijn chrysler eruit :s

Heb je een grote wielenmod gedownload? Want ik snap je vraag nog niet helemaal...

Zo ja, dan moet je die gewoon even verwijderen ;)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Nee gewoon de mod van de chrysler want de honda s2000 is hetzelfde maar de bmw heeft dan alweer kleine wielen dus ik heb niks verkeerds gedaan

Geplaatst:
;) Die moet je gewoon scalen, zoals ik al in mijnvorge post zei ;)

Hoe moet ik da doen als het te moeilijk is moet ge da niet uitleggen want dan haal ik hem gewoon der van af

Geplaatst:
;) Die moet je gewoon scalen, zoals ik al in mijnvorge post zei ;)

Hoe moet ik da doen als het te moeilijk is moet ge da niet uitleggen want dan haal ik hem gewoon der van af

Sorry, maar ik denk dat je je verdere hulp maar aan Bog Bear moet vragen,

Want van scalen ken ik niks :puh:

+ Niet dubbelposten.

ik had precies hetzelfde maar weet al hoe het moet!

Als je die auto download heb je een readme erbij en daar staan codes in van vehicles, handling, carcols en carmods er staat bij bij welke je hem moet invoeren en je opent die bestanden met kladblok en dan plak je die code erin en dan krijg je ze op de normale grootte;) En als dat niet lukt weet ik het niet ik heb het ook op dit forum geplaats en kreeg ook antwoord hoe dit moest en het is mij gelukt.

Veel Suc6

Mitch-B

Bewerkt: door Mitch-b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...