iLoveGta Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hey, ik verveel mij bijna altijd op de computer dus dacht ik ik zal demo's downloaden en spelen maar ik weet niet wat een GOEIE site is van demo's en ik zou liefst van racegames of zoiets als gta Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Een site is nooit serieus je kan wel een spel kopen met demo's op voor 15 eur heb je al 50 demo's ofzo.maar op www.miniclip.com kan je spelletjes doen of runescapoe. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik weet zelf geen site helaas. Maar ik weet wel dat je nergens een Demo kunt downloaden/kopen van GTA. GTA heeft namelijk nooit Demo's gehad. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 GTA1 en GTA2 kun je gewoon gratis downloaden voortaan. Maar kijk anders even op Megagames. Daar staan heel veel demo's. Misschien zit er wel iets leuks tussen. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 of je kunt ook naar game-revolution.com gaan!!! en dan rechts zie je een menu balk . en daar staat downloads! Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind persoonlijk Megagames een van de beste website voor demo's. Als je in België woont, is Telenet G@Me$ een goede website. Je moet je wel registreren, maar je hebt een groot aanbod van downloads. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind persoonlijk Megagames een van de beste website voor demo's.Als je in België woont, is Telenet G@Me$ een goede website. Je moet je wel registreren, maar je hebt een groot aanbod van downloads. tjah , maare er is nu wel genoeg info! Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind persoonlijk Megagames een van de beste website voor demo's.Als je in België woont, is Telenet G@Me$ een goede website. Je moet je wel registreren, maar je hebt een groot aanbod van downloads. tjah , maare er is nu wel genoeg info! Dan kan hij toch kiezen, hé! Reageren
.Maze. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 tjah , maare er is nu wel genoeg info! Waarom?, als verschillende mensen sites zeggen waar hij demo's kan vinden heeft hij toch verschillende sites om uit te kiezen. Maar bij de PC gamepla of OPM2 zitten vaak ook demo cd's bij, Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 voor giga veel demos: downloads.ugo.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.