Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

(Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22)

uhm...

wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen???

zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar

Begrijpend lezen :O

(etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09)

We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk.
Bewerkt: door etix
Link to comment
Delen op andere websites

(Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22)
uhm...

wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen???

zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar

Begrijpend lezen :O

(etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09)

We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk.

srry

perongeluk overheengelezen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal zeker een gil geven als we weer wat beeldmateriaal nodig hebben :), bedankt!

Nieuwe gebouwen gemaakt door gnrrocks:

De Ijburg brug

ijburg_brug.jpg

More to come!

Hoeveel polys heeft die brug wel niet?

Als je die zo in SA wilt zetten lukt dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod komt verder dan ik dacht!

En dan zeggen ze dat het met Sketchup niks kan worden! :'D

Ik geloof dat de brug gemaakt is met 3DS maar als het met sketchup gemaakt zou zijn, kan hij meteen de prullenbak in :-(.

En buitendat ligt deze mod nog extreem ver van een release. Dus veel kan ik er nog niet over oordelen, zeker omdat etix nog geen ingame screens heeft gepost.

Ik denk dat je hem wel in stukken moet delen, maar dit is allemaal niet echt zo'n groot probleem ;)

-Move to Showroom-

Link to comment
Delen op andere websites

De brug is inderdaad in 3DSMax gemaakt (door gnrrocks). En hij zal inderdaad teveel poly's bevatten. We zullen hem daarom ook in stukken verdelen, maar dat brengt geen problemen met zich mee.

Ingame screenshots kunnen we pas laten zien als we het eiland gemaakt hebben. Tot die tijd blijven we jullie lastig vallen met screenshots uit 3DsMax en/of SketchUp.

PS. Bradley bedankt voor het verplaatsen van de thread.

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! :)

De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden.

De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken!

Bewerkt: door etix
Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! :)

De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden.

De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken!

Ja maar ik post nog de veerponten heer.

Oude veerboot Aderlaarsweg

Oude Veerpont van Buiksloterweg

Andere oude veerboot

Nieuwe veerboot die zijn nu voor alle kanten...

Betere geziende nieuwe veerboot

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdamboy, alweer bedankt :) Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank.

Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien.

map_3d.jpg

More to come!

Link to comment
Delen op andere websites

@Etix, Kun je A.u.b meer uitleg geven over de laatste screen die je hebt gepost ?

-Waarmee je het gemaakt hebt waarvoor etc ? want dit kun je natuurlijk niet echt gebruiken, Of is dit om coordinaten op te nemen ?,

Tip van de dag: 1 coordinaat in GTA = 1 meter.

Mooi forum/site trouwens,

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdamboy, alweer bedankt :) Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank.

Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien.

map_3d.jpg

More to come!

Amsterdam-Noord ik woon daar!! rofl

ps: en ik volgonde keer post ik wel in gta amsterdam forum

ok ontopic weer (alleen voor adamboy)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...