DaddyPimp Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Deze mod komt verder dan ik dacht! En dan zeggen ze dat het met Sketchup niks kan worden! :'D
etix Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) (Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22) uhm...wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen??? zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar Begrijpend lezen :O (etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09) We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk. Bewerkt: 13 oktober 2005 door etix
Hunter Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22) uhm...wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen??? zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar Begrijpend lezen :O (etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09) We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk. srry perongeluk overheengelezen :$
Rick_Mense Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik zal zeker een gil geven als we weer wat beeldmateriaal nodig hebben , bedankt!Nieuwe gebouwen gemaakt door gnrrocks: De Ijburg brug More to come! Hoeveel polys heeft die brug wel niet? Als je die zo in SA wilt zetten lukt dat niet.
brantje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Zie zo al dat ie teveel poly's heeft. Hoe ga je dat oplossen?
Achille Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ziet er prachtig uit maar ingame zal t niet werken
bigG Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je kan hem ook in een aantal delen doen.
Bradley H. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Deze mod komt verder dan ik dacht!En dan zeggen ze dat het met Sketchup niks kan worden! :'D Ik geloof dat de brug gemaakt is met 3DS maar als het met sketchup gemaakt zou zijn, kan hij meteen de prullenbak in . En buitendat ligt deze mod nog extreem ver van een release. Dus veel kan ik er nog niet over oordelen, zeker omdat etix nog geen ingame screens heeft gepost. Ik denk dat je hem wel in stukken moet delen, maar dit is allemaal niet echt zo'n groot probleem -Move to Showroom-
etix Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 De brug is inderdaad in 3DSMax gemaakt (door gnrrocks). En hij zal inderdaad teveel poly's bevatten. We zullen hem daarom ook in stukken verdelen, maar dat brengt geen problemen met zich mee. Ingame screenshots kunnen we pas laten zien als we het eiland gemaakt hebben. Tot die tijd blijven we jullie lastig vallen met screenshots uit 3DsMax en/of SketchUp. PS. Bradley bedankt voor het verplaatsen van de thread.
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Misschien heb je wat hier aan.. Cartoon Tram3 Museum Plein Museum Plein 2 IJ Tunnel IJ Tunnel 2 ArenA Arene 2 zonder grasmat Arene 2 met grasmat Metro Metro 2 Metro 3 Tram Tram 2 Oude Tram Oude Tram Tram oude(Cartoon) Nieuwe Tram Binnekant Nieuwe Tram Binne kant de normale tram(Met een chinees rofl) Cartoon Tram Cartoon Tram 2 Nieuwe Bus Normale Bus Bewerkt: 14 oktober 2005 door AmsterdamBoy
etix Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden. De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken! Bewerkt: 15 oktober 2005 door etix
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden. De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken! Ja maar ik post nog de veerponten heer. Oude veerboot Aderlaarsweg Oude Veerpont van Buiksloterweg Andere oude veerboot Nieuwe veerboot die zijn nu voor alle kanten... Betere geziende nieuwe veerboot Bewerkt: 15 oktober 2005 door AmsterdamBoy
etix Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Amsterdamboy, alweer bedankt Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank. Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien. More to come!
Bradley H. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 @Etix, Kun je A.u.b meer uitleg geven over de laatste screen die je hebt gepost ? -Waarmee je het gemaakt hebt waarvoor etc ? want dit kun je natuurlijk niet echt gebruiken, Of is dit om coordinaten op te nemen ?, Tip van de dag: 1 coordinaat in GTA = 1 meter. Mooi forum/site trouwens,
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Amsterdamboy, alweer bedankt Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank.Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien. More to come! Amsterdam-Noord ik woon daar!! rofl ps: en ik volgonde keer post ik wel in gta amsterdam forum ok ontopic weer (alleen voor adamboy) Bewerkt: 15 oktober 2005 door AmsterdamBoy
Recommended Posts