Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

@Etix, Kun je A.u.b meer uitleg geven over de laatste screen die je hebt gepost ?

-Waarmee je het gemaakt hebt waarvoor etc ? want dit kun je natuurlijk niet echt gebruiken, Of is dit om coordinaten op te nemen ?,

Tip van de dag: 1 coordinaat in GTA = 1 meter.

Mooi forum/site trouwens,

Het was de bedoeling dat ik het wegennet ging maken in SketchUp, om het vervolgens op de map te plaatsen. Ik kon echter niet de wegen overtrekken in sketchup, dus heb ik de plaatsen van de gebouwen genomen. Toen ik alles had overgetrokken hou je natuurlijk alleen de straten nog over, dus als we dit (zonder extrudes) openen in 3dsmax kunnen we zien waar de gebouwen gaan komen en de wegen. Ik wist zo snel geen andere manier om het centrum van Amsterdam in GTA te krijgen.

Oh ja, en ik heb de gebouwen maar ff ge-extrude om te laten zien hoe de stad er ongeveer uit komt te zien. Wat je ziet zijn dus uiteraard niet de uiteindelijke gebouwen.

[EDIT]

Kijk, nu heb ik het hele wegennet van het centrum van de stad :) (het witte zijn dus gebouwen en grachten.)

roadnetwork.jpg

Bewerkt: door etix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe bedoel je?

Dan kun je overzichtelijk zien hoe alle straten en steegjes lopen etc... + Zie je de huizen ook nog heel duidelijk, alleen ik weet niet of dit bij Amsterdam werkt, of alles zo duidelijk is, want bij Eindhoven zie je niks :N

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals het er nu uitziet ronden we de mod helemaal af. Echter is nog wel alle hulp erg welkom.

Afronden? Heb je al screens InGame? Of screens waar de gebouwen getextured zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Etix heeft gewoon vertrouwen in zijn mod, maar het duurt zeker nogwel een jaar of 3.

Ik was bij de eerste week van GTI (6 maanden terug) ook helemaal overtuigt dat hij het ver ging schoppen, en binnekort een release :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met afronden bedoel ik niet zeer binnenkort, we zijn inderdaad nog wel een jaar bezig voordat we alle gebouwen in game hebben. En dan moet er nog gescript worden etc. en dat brengt ook nog een hoop tijd met zich mee. Echter zullen we de eerste beta uitbrengen als we het hart van het oude centrum af hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb elke pagina helemaal gelezen en bekeken, en moet zeggen dat het er echt super goed uit ziet! Mijn complimenten :klap:

Het zal denk nog wel even gaan duren, maar ik heb er vertrouwen in, sowieso niet stoppen, daar zijn jullie nu al te ver voor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...