Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze mod wordt echt vet! En dan zeggen ze dat het met Sketchup vaak niks word! :D

Met SketchUp kan het wel degelijk iets worden, je hebt alleen veel last van bugs.

Als je die bugs eruit kan halen is er met SketchUp niks mis ;).

Kijk maar naar Aad, hij zit bij GTI en maakt haast al zijn modellen in SketchUp.

Link to comment
Delen op andere websites

aad werkt tegenwoodig volgens mij ook nog alleen maar met 3dsmax

ontopic ziet er goed uit alleen je moet alles nog textueren en dat is het moeilijkste in sketch up ;)

Bewerkt: door burpicane
Link to comment
Delen op andere websites

aad werkt tegenwoodig volgens mij ook nog alleen maar met 3dsmax

ontopic ziet er goed uit alleen je moet alles nog textueren en dat is het moeilijkste in sketch up ;)

Aad deed dat ook, zijn model in SketchUp maken en texturen in 3ds max ;). (sorry Aad dat ik jou als voorbeeld neem:P).

Alleen Aad kan zeker weten veel meer met SketchUp dan de gemiddelde SketchUper op dit forum.

Bij hem zie je dus haast geen verschil tussen SketchUp en 3ds max :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Texturen gaat wel lukken hoor, het enige probleem dat we nu hebben is het eiland. Daarvoor zoeken we nog iemand die ons daar mee kan helpen.

En nu ontopic plz :o (@ Jorge_F)

Twee nieuwe gebouwen gemaakt, ze zijn niet erg interessant ofzo, maar ook deze gebouwen moeten worden gemaakt :puh:.

Herengracht 427-429

Herengracht 527

Bewerkt: door etix
Link to comment
Delen op andere websites

HALLO

Ik wil wel eiland maken + wegennet + rader

Mischien wil ik de mod zelfs wel joinen, fov loopt toch voor geen meter en niemand doet iets

Ik denk dat hun een professioneel eiland nodig hebben met de exacte vorm van Amsterdam, (op schaal etc). Je moet dus een heel goed modelling niveau hebben. En daar gaat heel veel tijd in zitten etix . :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...