Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik heb ook wat gemaakt ik wou even weten wat jullie er van vonden amsterdam-post-office is het ongeveer. 8)

Het zijn er twee.

Deze heb ik zelf hellemaal gemaakt alleen heb de deur nog niets gegeven en binne niets

amsterdampostoffice1vi.th.jpg

Ik heb het gebouw gemaakt alleen de textuur is van Grove St.

amsterdampostoffice28qt.th.jpg

Laat even weten welke je mooier vind

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Tot zover ik weet is de leider nog steeds bezig met het eiland. En hij heeft erook wat problemen mee. Maar het komt wel goed zie hij tegen me. Dus geduld jongens. :cya:

Volgens mij is bradley met het eiland bezig :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ben inderdaad benieuwd hoe het gaat. De eerste buildings en alles zagen er echt super goed uit. Maar ik zie dat de laatste reactie half januari was, dus of het nog doorgaat? :sst:

Volgens mij is de mod zo goed als dood... En je hebt een Topic gebumbt :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tot zover ik weet is de leider nog steeds bezig met het eiland. En hij heeft erook wat problemen mee. Maar het komt wel goed zie hij tegen me. Dus geduld jongens. :cya:

Volgens mij is bradley met het eiland bezig :muur:

Ben gestopt, het was net iets te veel werk, en ben nu met totaal andere dingen bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol iemand gaat met mijn idee aan de haal (postte dit ook zo'n 1,5 jaar geleden).

Ik hoop dat iemand Amsterdam een beetje goed kan neerzetten in GTA, Ik ben geen modder of iets anders maar ben wel benieuwd naar het eventuele resultaat en als je vragen hebt... Ik ben een Amsterdammer, ik woon naast de Bijlmer.. :puh:

Suc6 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal ik nog maar even herhalen wat DaddyPimp zei anders dan word dit hele topic nog vol gepost ;).

Dit heeft de crew van GTA: Amsterdam op gtaforums.com gepost in het GTA: Amsterdam topic daar:

Hey,

Just thought id let u kno this mod is pretty dead,

Me and etix are now working on a Counterstrike total conversion for Vice City, tis gona be sweet

If you wana check it out go to

http://mods.moddb.com/6414/gta-css/

If you wana be part of the project email me at

greasy_chickenlivers (at) hotmail DOT com

Coolios

(Shame about GTA : A tho, but we all know that any open play total conversion that has its own city theme is almost doomed from the start, blub........poor GTA South Downs (UK) )

Cheerz for the read

Kinky x

bron: http://www.gtaforums.com/index.php?sho...

In dit topic is dit bericht volgens mij niet gepost daarom post ik hem nog maar eens. Dan is het duidelijk voor iedereen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...