Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zie dat je gebruikt maakt van sketchup, als ik jou was zal ik dat niet doen, sketchup bevat namelijk veel bugs, ik raad je ten ZEERSTE aan om te gaan werken in 3ds max

grtz: Tim

niet als je alles grondig nakijkt

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie dat je gebruikt maakt van sketchup, als ik jou was zal ik dat niet doen, sketchup bevat namelijk veel bugs, ik raad je ten ZEERSTE aan om te gaan werken in 3ds max

grtz: Tim

Bedankt voor je tip. Ik hou het nu nog even bij SketchUp omdat het me wel goed ligt nu, mocht ik naderhand toch bugs tegen komen, kan ik altijd nog overstappen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga niet helpen ,

ik heb andere dingen te doen

bijv. huiswerk etc...

Als je niet helpt, dan hoef je toch ook niet te posten? :?

Als je niet post, weten ze toch ookal dat je niet meedoet...

Maar weer OnTopic ;)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben nog steeds mensen nodig! Dus mocht je goed kunnen modellen/texturen/missioncoden en ligt je hart bij Amsterdam (:puh:), join dan gerust de crew van GTA: Amsterdam!

Ik denk dat je het op andere forums moet gaan proberen, er zijn hier op dit moment geen goede modders die aan jou eisen voldoen.

Je kan hier helaas niet veel proffs vinden, uiteraard zitten die allemaal bij GTI.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het op andere forums moet gaan proberen, er zijn hier op dit moment geen goede modders die aan jou eisen voldoen.

Je kan hier helaas niet veel proffs vinden, uiteraard zitten die allemaal bij GTI.

Nou Nou :ch: Alsof hier helemaal geen goede Modders op het Forum zitten, behalve de GTI Modders :duh:

Er zijn genoeg leden die goed kunnen modden....

Dus je kunt nog best wel even proberen met doorvragen Etix... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het op andere forums moet gaan proberen, er zijn hier op dit moment geen goede modders die aan jou eisen voldoen.

Je kan hier helaas niet veel proffs vinden, uiteraard zitten die allemaal bij GTI.

Nou Nou :ch: Alsof hier helemaal geen goede Modders op het Forum zitten, behalve de GTI Modders :duh:

Er zijn genoeg leden die goed kunnen modden....

Dus je kunt nog best wel even proberen met doorvragen Etix... ;)

mee eens en ze zijn ook niet allemaal full-time met gti bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie dat je gebruikt maakt van sketchup, als ik jou was zal ik dat niet doen, sketchup bevat namelijk veel bugs, ik raad je ten ZEERSTE aan om te gaan werken in 3ds max

grtz: Tim

niet als je alles grondig nakijkt

Dat maakt niet veel uit, een heleboel vormen kan je niet met sketchup maken, vanwegen de blauwe muren.

En dan is het dus onzichtbaar ingame.

En je hebt gewoon veel meer mogelijkheden met 3ds max.

Dus ik raad je dat echt aan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een heel nieuw eiland, het is dus niet nodig om bestaande objecten te vervangen. De Arena maken we dus geheel zelf.

Ik zal vanavond overigens de site van GTA: Amsterdam lanceren.

ahha als ie er is eerste wat ik doe is me molotov cocktail pakken en de Arena in de Hens zetten :puh: nee grapje lukt toch niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...