Bradley H. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Gaat prima want je kan 2 naast muren naast elkaar maken Meestal heb je dan ook een andere ontzichtbare muur ernaast of in de buurt . Ik ben niet helemaal tegen sketchup, je kan de bugs er immers uit halen Maar het is algemeen bekent dat 3DSmax het programma is voor GTA, ook omdat R* met dit programma werkt. Maar genoeg over dit thema, ontopic: Ik zal vanavond overigens de site van GTA: Amsterdam lanceren. Je weet hopenlijk wel dat het hier verboden is om links te plaatsen naar andere (zelfgemaakte) GTAsites ?, Echter kan je wel Joriz een PB sturen, en vragen wat te doen om die site te mogen showen op gtaforum,
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Of je doet een een link in je sigg.. dat je erop drukt en dat je dan naar die site gaat --EDIT by Bradley H-- Dit mag ook niet..., er zijn hier zelfs warnen voor uitgedeelt.
etix Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Weet niet of ik het ga redden de site te laten zien, dus zal morgen wel een link sturen naar Joriz. Bewerkt: 30 september 2005 door etix
etix Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik heb een nieuw gebouw gemaakt, oftewel een grachtenpand. More to come!
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 je hebt een dubbelpost!! klik voortaan op de buton Edit . dan kun je de bericht wijzigen ................................................ maarja weer ontpic het ziet er mooi uit hoor! knap werk!
etix Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Sorry voor de dubbelpost, maar hij was al een dag verouderd. Nieuw grachtenpand:
Rick_Mense Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Het is wel mooi, maar heb je ook al goeie textures voor Amsterdamse huizen? Want die zien er toch heel anders uit dan de huisen in gta. ( de grachtenpanden )
etix Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ja hoor, die maken we zelf en er zijn genoeg foto's op internet te vinden. Nog een gebouw: Bewerkt: 1 oktober 2005 door etix
Bradley H. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 De TC komt uit op San andreas, is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen ?, en dan langzaamaan de huizen erop te zetten etc. BTW je plaatjes zijn te groot de max breedte is 640*pixels. Ze zien er goed uit, maar vooralsnog vertrouw ik niet op skecthup.
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 De gebouwen zijn érg mooi! Alleen zoals Bradley al zij: is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen Maar verder KUTGW!
bigG Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Je hoeft niet persee met een eiland te beginnen, kijk maar naar tFoV. Kun je je gebouwen ook ingame zetten? En volgens mij zitten er overbodige lijnen in de trap in het 1 na laaste plaatje (dus bij die van je dubbelpost). En ook bij die erna. Bewerkt: 1 oktober 2005 door marty
etix Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 De TC komt uit op San andreas, is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen ?, en dan langzaamaan de huizen erop te zetten etc.BTW je plaatjes zijn te groot de max breedte is 640*pixels. Ze zien er goed uit, maar vooralsnog vertrouw ik niet op skecthup. Het eiland wordt op het moment ook gemaakt, we zijn alleen tegelijkertijd bezig met het bouwen van de gebouwen. @ marty: De gebouwen gaan we ingame zetten als we het eiland af hebben. Die lijnen zijn niet overbodig, ik heb daar namelijk iets ge-extrude. Je ziet het nauwelijks maar ingame zal het wel opvallen.
bigG Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Die lijnen zijn niet overbodig, ik heb daar namelijk iets ge-extrude. Dat is bij de ramen zo ja maar ik bedoelde de trap, De met rood aangegeven lijnen zijn overbodig:
etix Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Nee niet, ze steken een beetje uit maar je ziet het niet goed vanwege de lijnen.
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Wanneer kunnen we de eerste InGame screens verwachten?
Recommended Posts