Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

Ik heb niet echt de tijd om mee te doen maar toch wil ik wat laten zien :

gtaamsterdam1vy.th.png

Als jullie het willen gebruiken en/of verbeteren moet je mij maar even pb'en

P.S. Het is een beetje een doordenkertje het is een kofie shop :bonk:

O ja en op die 'overbodige lijnen' wist ik geen oplossing dus daarom dat ik um juist laat zien. :'D

mooie koffie shop!!!!!

Ga zo door!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

komt die ene hele grote gebouw er ook in . die Nemo of zoiets?

die bios ziet er goed uit

die die stuk van schiphol ziet er ook mooi uit , :klap: waard

ik heb nemo al geprobeerd te maken vandaag toevalig.

Wel een beetje moelijk alleen. Mij lukt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

komt die ene hele grote gebouw er ook in . die Nemo of zoiets?

die bios ziet er goed uit

die die stuk van schiphol ziet er ook mooi uit  ,  :klap:  waard

ik heb nemo al geprobeerd te maken vandaag toevalig.

Wel een beetje moelijk alleen. Mij lukt het niet.

Nemo is ook zeer moeilijk om naar te maken ,

maar goed .

die gebouwen zien er nu al zo cool/mooi uit .

mijn cijver :

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer gaan jullie de models texturen ?, hier heb je geen eiland voor nodig. En dan kunnen we ons toch wat meer inleven op de models :) .

Ik snap niet waarom jullie met sketchup werken, uiteindelijk zullen jullie de bugs er toch met 3DS max eruit moeten halen :engel: .

Ze zien er wel goed uit, maar ik heb er weinig vertrouwen in, zeker die ramen die op die manier gemaakt zijn in sketchup, dit is gewoon bugverwekend. Daarom raad ik jullie aan zo snel mogenlijk te gaan mappen, zodat jullie alle bugs al meteen zien en jullie later niet 100 models moeten verwijderen :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer gaan jullie de models texturen ?, hier heb je geen eiland voor nodig. En dan kunnen we ons toch wat meer inleven op de models :) .

Ik snap niet waarom jullie met sketchup werken, uiteindelijk zullen jullie de bugs er toch met 3DS max eruit moeten halen :engel: .

Ze zien er wel goed uit, maar ik heb er weinig vertrouwen in, zeker die ramen die op die manier gemaakt zijn in sketchup, dit is gewoon bugverwekend. Daarom raad ik jullie aan zo snel mogenlijk te gaan mappen, zodat jullie alle bugs al meteen zien en jullie later niet 100 models moeten verwijderen :engel: .

weet je nog een ander progammadan zoja waar kan je die downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer gaan jullie de models texturen ?, hier heb je geen eiland voor nodig. En dan kunnen we ons toch wat meer inleven op de models :) .

Ik snap niet waarom jullie met sketchup werken, uiteindelijk zullen jullie de bugs er toch met 3DS max eruit moeten halen :engel: .

Ze zien er wel goed uit, maar ik heb er weinig vertrouwen in, zeker die ramen die op die manier gemaakt zijn in sketchup, dit is gewoon bugverwekend. Daarom raad ik jullie aan zo snel mogenlijk te gaan mappen, zodat jullie alle bugs al meteen zien en jullie later niet 100 models moeten verwijderen :engel: .

Het eiland word op het moment gemaakt en we zullen die zo snel mogelijk laten zien. Dan beginnen we ook met het texturen.

Ik ben de enige uit het team die modelt met SketchUp. Ik zal ook zo snel mogelijk overstappen.

De ramen zijn geen punt, mocht het bugverwekkend zijn dan kan ik die edges er zo uit halen.

Overigens: het is nog niet bevestigd dat Civic en naim in het team zitten, no offence, maar even ter verduidelijking dat alleen de screenshots met een logo van gta amsterdam erin zijn officiele models die ook gebruikt zullen worden in de mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt civic _O_ , nou hoef ik geen tijd meer in het paleis te steken want ik he weinig tijd. SHOOL*** :ch:

hoe bedoel je was jij dat die bezig was met zo'n soort paleis?

ennuh trouwens ik denk niet dat ik in het team ga (ik zit er nog niet in)

want kheb het nogal druk met school enzo :S en ik wil ook niet de heletijd achter de pc zittuh om die dingen te maken. dus helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...