Gangsta Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Dit is een onboard videokaart. Wat je dient te doen is een betere videokaart te kopen. Bijvoorbeeld een leuke radeon voor circa 100 -150 euro (moet je wel een AGP slot hebben). Ook kan een extra bankje van 256 MB of 512 MB geen kwaad. Ik denk dat het spel dan stukke beter gaat draaien. Je hebt wel een beetje een kantoor PC dus je moet geen extreme kwaliteit verwachten. Ik heb maar een slot voor mijn PC, en dat is voor de Videokaart. Als mijne een Onboard Videokaart is, wil ik graag een videokaart onder de €30,-. Die San Andreas kan laten werken want ik heb het spel nog niet, dus moet ik even kijken of die het doet. Een vriend wil het me niet laten lenen voor de PC dus moet ik echt zeker weten of die het doet met deze systeem specs van mijn Computer: Windows XP Home Edition Service Pack 2 256 MB RAM 64 MB Videokaart 2.0 Ghz 40 GB HardDisk Ik heb al een Windows 98 met 32 MB Videokaart. Dus wil ik nu de Videokaart van de 32 MB bij de 64 MB plaatsen. Ik weet alleen niet of dit kan. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) san andreas doet het waar sceijnlijk wle aleen laad hij dingen heel traag, bomen en details en dat sooort dingen, ik ozu als je echt sa wil eer een nieuwe console kopen van 150 in plaats van een video kaart, overgens is er dacht ik sinds vandaag een vernieuwde versie van sa, met een film die sunday driver heet voor ps 2 voor 60 euro, en een triologie paket voor 60/ 70 euro met gta 3, vc en sa voor de xbox maar voor pc bestaad dah volgens mij nie ene gangsta, zamen voegen kan volgens mij niet.. Bewerkt: 28 oktober 2005 door Mr. Vriecetti Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 @Mr verceti: Zou je wat duidenlijker willen typen want hier is geen touw aan vast te knopen @Gansta. Als je een videokaart koopt kood dan een goede van 100-150 euro (het liefst Nvidea Gforce) Want met een kaart van 30 euro kan je het wel schudden. Ik heb even een plaatje toegevoegd van een moederbord waarbij je kan zien wat waar zit (ongeveer) Reageren
Blu3ice Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 HEB JIJ EEN ONBOARD GRAFISCHE KAART? dat kan problemen opleveren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.