rick15465 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik wil mijn invisionfree forum verhuizen naar mijn IPB forum maar ik zou niet weten hoe dat moet.Weet iemand dit? Reageren
Thabit Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Volgens mij kan dat niet. Van IF naar IPB gaan en alle berichten bewaren wil niet. Reageren
Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Kan je geen kopie maken van je database? Dan heb je alle je posts en members nog, maar je bent wel je berichten kwijt. Ik weet dat dit bij een phpBB forum mogelijk is en misschien bij een IPB forum ook. Reageren
rick15465 Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Kan je geen kopie maken van je database? Dan heb je alle je posts en members nog, maar je bent wel je berichten kwijt. Ik weet dat dit bij een phpBB forum mogelijk is en misschien bij een IPB forum ook. Dat is niet mogelijk omdat bij een invisionfree mag je je database niet in. Reageren
Crifox Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 waarom is dat forum offline rick? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.