Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 2 screenshots laten linksonderin een radar zien en daar zijn ook de begin letters van opdrachtgevers te zien. V= Vincenzo Cilli C= Catalina M= Miguel S= Salvatore Leone Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) die screens ware er al, dus andere mensen hebben die hud en opdracht gevers denk ik echt wel gezien hoor ma tog goed gevonden edit: quote weg gehaald, zo beter naamgenoot? behalve dat ik mark kl is Bewerkt: 25 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 die screens ware er al, dus andere mensen hebben die hud en opdracht gevers denk ik echt wel gezien hoor ma tog goed gevonden Het is gewoon gepost ter informatie. Ik heb er niemand anders over gehoord. En waarom quote je op het eerste bericht als jij het tweede bericht plaatst??? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ben gewent "quote"ofzoiets in te drukke in plaats van add replay ( ofzoiets ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.