Jump to content

Gta restart foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

als ik Gta San andreas speel

loopt mijn pc vast en restart zomaar, nu heb ik de auto reboot uitgezet, zodat ik kan zien wat de fout is, en de volgende trekst komt er in voor : nv4_disp.dll.

heeft dus met mijn videokaart te maken (nvidia Gforce FX5200)

maar nu ik heb ik al mijn drivers allemaal geupadted ,mnaar de fout blijft komen, heeft iemand nog meer dit probleem?

bedankt

Geplaatst:

Misschien is het handig om het spel eens opnieuw te installeren, en te kijken of hij dan weer gewoon doet. Succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
hallo,

als ik Gta San andreas speel

loopt mijn pc vast en restart zomaar, nu heb ik de auto reboot uitgezet, zodat ik kan zien wat de fout is, en de volgende trekst komt er in voor : nv4_disp.dll.

heeft dus met mijn videokaart te maken (nvidia Gforce FX5200)

maar nu ik heb ik al mijn drivers allemaal geupadted ,mnaar de fout blijft komen, heeft iemand nog meer dit probleem?

bedankt

Ik had vroeger zo een probleem met een n-vidia GeForce 6600 ,ik koop sinds dien nooit meer een n-vidia ,is je driver goed geinstalleerd :?

EDIT ,verwijder in mijndocumenten/GTASAuserfiles eens gtasa.set,zo zijn alle instellingen van gta sa weer standaard ;)

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

hmzh be hem opnieuw geinstalleerd, en toen deed hij het goed ,maar toen ik hem vandaag voor de 2de x opstarte, begin hij weer met vastlopen(resette niet)

Geplaatst:

Is het nog altijd dezelfde foutmelding ? Wil je even AL je systeeminformatie geven (processor,videokaart,geheugen,etc,etc :t

Geplaatst: (bewerkt)
,27 Sep 2005, 17:06:26] aan je videokaart kan het alvast niet liggen (ben je zeker dat je goeie drivers hebt?)

jah dat had ik had ik de driver voor een Nvidia Geforce 7800 gedownload inplaats dan die van een Nvidia Geforce FX 5600(slim :puh::bonk: :'D )

Nog 1 bericht en dan 100 :puh: !!! :bonk:

Bewerkt: door Low-Co
Geplaatst:

Heb je het bij een vriend geprobeerd? Als het dan niet lukt, dan ligt het aan de CD. Als het dan wel werkt, dan ligt het aan jou PC.

Dit is een rare probleem.

Heb je goed de installatie gedaan?

Nu hij dus niet ressete, alleen maar vastliep, dan kun je eventueel misschien opnieuw installeren. Kijken of die verder gaat.

Geplaatst:

ik denk dat het aan mijn moederboard ligt, (asrock ) want ik hoorde dat dat redelijk selcht merk is

ook krijg ik nu foutmeldingen over de audio sysaudio.sys en kmixer.sys

ik ga binnekort een goe merk moederboard kopen (asus) en hoop dat dan de problemen weg zijn

(ik heb nu een AC97' chipset, iemand ook zon merk moederboard met zon chipset?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...