Jump to content

Vrouw met mannenstem


GTA GUY

Recommended Posts

We kunnen hier wel over door blijven praten, maar zeker weten zullen we het nooit. Ik kan er zelf niet uitkomen: Man of vrouw?

Het enige wat we hier doen is gissen, we zullen het nooit weten, en ik denk ook dat we het niet met elkaar eens worden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA GUY

    7

  • Caltson

    3

  • Barcelona

    3

  • dmx

    2

Als iedereen nou eens goed kijkt naar de foto en

zelf op zoek zou gaan. Dan weet je het ook zeker.

Maar als je goed kijkt naar de vormen ( bovenste gedeelte )

denk ik toch dat het een vrouw is!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kunnen we nog wel de heletijd over gaan discuseren, maar verder worden het toch onzinnige posts.

Vrouw/man?

Niemand weet het, leden op de Ps2 zien hem of haar niet.

Het enige wat heel handig zou zijn is een filmpje met geluid, en dan de stem horen van die gene zodat iedereen het goed te weten kan komen.

Verder is het niet echt nodig om hier te gaan zeggen het is een vrouw of een man.

Als ik zo kijk heeft het een mannelijk lichaam en een vrouwlijk gezicht, maar jullie weten het allemaal wel Rockstar heeft altijd wel een beetje van die gekke mensen rond laten lopen. Bij deze is het een armoedig zwerfertje waar ze gewoon niet goed laten zien of het een vrouw of een man is, ze kruisen het gewoon met elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo

In San Fierro lopen vrij veel zwervers rond! Er

loopt ook een vrouw. Als ze tegen je praat,

doet ze dat met een mannenstem. :?  Ik vind dit

zeer vreemd. Het ligt ook niet aan mij. R* had

( denk ik ) geen stem voor dit personage.

Bewijs komt nog!!!!! :'D

toen ik de game vorig jaar 28 november (release) kocht was het aller aller eerste dat ik tegenkwam een vrouw met een mannenstem. ik dacht direct "haha, rockstar heeft travestieten in het spel gestop, leuk" en heb me er niets over afgevraagd en er niet meer aan gedacht maar nu ik al zo lang op het spel zit denk ik gewoon dat het een fout is. ah en nog een tip. ik ben hem/haar nog alleen maar tegengekomen in grovestreet.

Bewerkt: door Mathmagic
Link to comment
Delen op andere websites

het kan best zijn dat er meer travestieten rond lopen dan in sanffiero lopen want anders is het niet relalistich want ook in nederland en andere landen wonen travies tieten maar heb je wel bewijs Mathmagic?

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik de game vorig jaar 28 november (release) kocht

soory voor het offtopic gaan hoor maar v0lgens mij was dat egt niet de release hoor want ik weet tog wel cker dat ik hem in oktober heb gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
toen ik de game vorig jaar 28 november (release) kocht

soory voor het offtopic gaan hoor maar v0lgens mij was dat egt niet de release hoor want ik weet tog wel cker dat ik hem in oktober heb gekocht

allez ja dan oktober al vergeten maar t was op de releas datum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...