.Maze. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Mis je net zoals mij Kopspijkers, en vond je de Quiz altijd leuk. Dan kan je ze hier allemaal nakijken, en meedoen! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Leuk gedaan! Maar wanneer komen eigenlijk de nieuwe kopspijkers? Reageren
.Maze. Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dat komt niet meer, Jack Spijkerman is naar Talpa gegaan, dus dat is afgelopen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Maar op Talpa, is weer zoiets als KopSpijkers (in de stijl ervan) Met Jack Spijkerman en die andere van Studio Sport.... Het programma heet: Café De Sport, daar laten ze ook allemaal geinige filmpjes over sport zien enzo... Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dat komt niet meer, Jack Spijkerman is naar Talpa gegaan, dus dat is afgelopen. jammer is dat he !!! Reageren
Stino Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Maar op Talpa, is weer zoiets als KopSpijkers (in de stijl ervan)Met Jack Spijkerman en die andere van Studio Sport.... Het programma heet: Café De Sport, daar laten ze ook allemaal geinige filmpjes over sport zien enzo... Ik heb het ook een keer gezien, Jack Spijkerman en Humberto Tan, maar het is lang niet zo leuk als kopspijkers Bewerkt: 25 september 2005 door Stino Reageren
kortman_8 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik vind an dat nieuwe programma van Jack Spijkerman niets aan. Kopspijkers moet gewoon terugkomen! Reageren
.Maze. Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Kopspijkers moet gewoon terugkomen! Dan moeten eerst de Cabaratiers met Jack Spijkerman meegaan, en ze hebben al aangegeven dat ze dat niet van plan zijn. Dus daar kunnen we wel naar fluiten. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik vind het ook erg jammer..ik vond die Quiz ook altijd leuk. Jammer dat Kopspijkers gone is.. Kopspijkers moet gewoon terugkomen! Ben het met je eens Kortman_8 Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik mis kopsijpers ook, ik ond het altijd een leuk programa. En eigenlijk vind ik Talpa bagger omdat ze een helboel programma's ( of hun acteurs ) hebben gekocht van andere zenders. Reageren
maikelsteneker Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Kopspijkers is terug!!! Zie ook koppensnellers.tv. Echt fet! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Kopspijkers is terug!!! Zie ook koppensnellers.tv. Echt fet! Ja leuk man Lachen bij het tafel Het is trouwens vet Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 talpa zuigt enorm wat hierboven al gezecht is is waar en op zn minst is het ongeveer om de 10 minuten een 10 minuten reclame. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 talpa zuigt enorm wat hierboven al gezecht is is waar en op zn minst is het ongeveer om de 10 minuten een 10 minuten reclame. Ook mee eens. Het moest gewoon op de VARA blijven. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 talpa zuigt enorm wat hierboven al gezecht is is waar en op zn minst is het ongeveer om de 10 minuten een 10 minuten reclame. Ook mee eens. Het moest gewoon op de VARA blijven. Inderdaad en niet alleen bij Koppensnellers ook bij het voetbal en andere programma's. Het is nog steeds grappig dat programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.