Noa Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Kijk, ik heb vaak gehoord dat de F.B.I truck een mitrallieur op het dak heeft maar ik heb een mod gedaan dat ik auto's kan spawnen (ik heb San Andreas op de computer) en als ik die F.B.I truck spawn dan heeft hij geen mitrallieur op het dak weet iemand waarom dit is?! Reageren
Little Mister Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het heeft geen wapen op het dak.. Misschien dat dat er ook uit gehaald is. Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Hij heeft zowiezo geen wapen op het dak de enigste voertuig met een wapen op het dak is een tank of een brandweer auto... Reageren
Fireman Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 De SWAT tank heeft een waterkanon en de fbi truck heeft niks zal wel een mod geweest zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.