XoIN Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Hallo 1. Ik heb een probleem met zmodeler ik kan geen sketchup bestanden in porten of exporten . Heeft iemand een oplossing voor mijn ik gebruik zmodler 2, 0, 2, 0 2. Moet ik de txd van het object ook in txd.img? Bedankt dat u mij misschien helpt. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) 1. Heb je je model in Sketchup geexporteerd als .3ds bestand? Je kan namelijk geen Sketchup bestanden importeren in zmodeler, wel 3ds bestanden. Dus als je je model in sketchup exporteerd als 3ds bestand dan kan je hem wel importeren in Zmodeler 2. Je moet het txd bestand net zoals je dff bestand in de gta3.img zetten Bewerkt: 25 september 2005 door Jorge_F Reageren
XoIN Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 1.Heb je je model in Sketchup geexporteerd als .3ds bestand? Je kan namelijk geen Sketchup bestanden importeren in zmodeler, wel 3ds bestanden. Dus als je je model in sketchup exporteerd als 3ds bestand dan kan je hem wel importeren in Zmodeler 2. Je moet het txd bestand net zoals je dff bestand in de gta3.img zetten 1. ja maar miet importen met zmodeler2 2. had ik vroega ook gedaan maar dan komt hij in moo mapper er wit uit tezien Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 verplaats naar moddeling en texture help forum EDIT by Bradley H. Je was vergeten hem te verplaatsen -Moved- Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Z-modeller 2.02 werkt niet, je hebt Z-modeller 1.07 nodig als ik me niet vergis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.