Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) het is al bekent dat faggio er in komt bron: www.gtaportable.com ofzoiets ma dit is het eerst dat ik er een plaatje van zie @edit, op die site staat dat het net als die taxi een cabbie heet, kan dat kloppen? Bewerkt: 25 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 bedoel je dat die motor een cabbie heet? Zal wel niet dan! Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Euh dat klopt wel hoor.. Klik!! Goed gevonden Cpt.Pinguin! Ik wist namelijk nog niet dat er een brommer in zat Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 nu maar hopen dat het een betrouwbare site is he Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik denk het wel! Die hele site gaat trouwens over Liberty City Stories :'D daar heb je er niet veel van.. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Ik denk het wel!Die hele site gaat trouwens over Liberty City Stories :'D daar heb je er niet veel van.. * link weg gehaalt * nog een site voor lcs, ( deze site heb ik trouwens hier op het forum gezien ) iemand dacht dat het de officiele site was op * link weg gehaalt * zit ook een forum :'D Bewerkt: 25 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Stuur even onze memebers naar ander GTA sites!, en bedankt... Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Stuur even onze memebers naar ander GTA sites!, en bedankt... http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6422 uit dit topic kan ik niet echt uitmaken dat joriz iets tegen die site heeft zowel, sorry Reageren
Insane Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 dat vind ik wel vaag dat ze een Faggio naar een Cabbie normaal een taxi zouden noemen, het lijkt me niet dat ze dat opeens zouden veranderen Reageren
Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dit was een fout op de website zelf, denk ik. Ze hebben de voertuigen-pagina upgedate. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 het is al bekent dat faggio er in komt bron: www.gtaportable.com ofzoiets ma dit is het eerst dat ik er een plaatje van zie @edit, op die site staat dat het net als die taxi een cabbie heet, kan dat kloppen? ik heb net even gekeken en toen stond er gewoon faggio hoor dus uh meschien wel een typfout geweest en hebben ze het weer herstelt Reageren
Svenie Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 de faggio is niet echt mijn type voertuig maar ja waarom niet mag altijd terug komen Reageren
Insane Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 je gaat snel onderuit als je een wheelie/stoppie op dat ding probeert te maken Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) je gaat snel onderuit als je een wheelie/stoppie op dat ding probeert te maken een scooter is denk ik ook niet bedoelt voor een wheelie, je kan er wel goed auto's mee ontwijke en zo door straat heen gaan en langs alle autotjes, was in vc wel lache ps, maak in het echt maar eens voor de lol een wheelie met een scooter, zodat je later wheelies kan doen met je ziekenhuisbed Bewerkt: 27 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 ik zie het ze vaak genoeg doen en ze vallen nooit, wat soms jammer is . ik vond dat faggio ding ook irritant langzaam gaan, nou weet ik wel dat het een scooter is maar wat harder zou wel mogen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.