Ice Banana Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 bij de gta mod installer v5. beta wat moet je bij where is vice city installed on your computer select directory for vice city typen want ik begrijp er geen snars van Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Je moet daar typen waar op je C schijf je VC staat. Waarschijnlijk is het deze: C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City Het kan natuurlijk ook dat je hem op een andere schijf hebt gezet dan de C:/ schijf maar dan moet je zelf maar kijken wat het adres is. Dat kan door Rechter muisknop op je Vice City map -> Eigenschappen. Daar kan je het adres lezen . Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) van de snowball luancher hoe krijg ik hem erin als ik de mod heb instaleerd staat er dan ===========PSL 1.0============= De PSL is met succes geinstalleerd! Hij schiet sneller dan de rocketlauncher, dus het ammo is wel sneller op Maar hij is veel vetter! Ook kun je nog de nieuwe sounds installeren, check hiervoor de readme! ===========PSL 1.0============h heb al gespeeld maar hij valt nergens te bespeuren Bewerkt: 25 september 2005 door jos het ei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.