Wazuup Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik volg een tuturial over zmodeler v1.07b maar ik stuit op een probleem. Je moet een cylinder scalen, nu selecteer ik de scale tool (en de single select tool) en wil ik de cylinder dunner maken zodat je alleen een plakje overhoudt. Maar ik kan alleen groter en kleiner maken. Iemand een oplossing? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 je hebt bovenaan je views zon toolbar staan, daar staan dire hoofldetters de HVD, je moet hier 1tje van slecteren, en ook gelijkertijd je scale tool aan hbben staan en dan kan je op de gewenste manieren scalen Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) Hey ik heb het geprobeerd en het werkt prima. Hartstikke bedankt! Greetz Wazuup Bewerkt: 26 september 2005 door Wazuup Reageren
evildirk Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Zmodeler vraag: Waarom loopt mijn zmodeler vast als ik de player.dff van VC open? Alvast bedankt Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Zmodeler vraag: Waarom loopt mijn zmodeler vast als ik de player.dff van VC open?Alvast bedankt ik krijg ook altijd problemen als ik DFF's wil openen met de Z-modeller, als je 3DS max hebt kun je ze importeren met de scrips van Kam. Die je ook voor SA gebruikt. Reageren
evildirk Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Misschien een Domme vraag, maar waar staan die scripts:P. (ik heb geen SA:P) EDIT: Ik heb de player.3ds gedownload in het topic: grote. Bedankt Bewerkt: 8 oktober 2005 door evildirk Reageren
evildirk Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Nieuwe vraag: Als ik mijn .3ds file (uit 3dsmax8) importeer in Zmodeler. Dan komt hij zonder textures en kan ik alles weer overnieuw texturen. Wat nu? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Nieuwe vraag: Als ik mijn .3ds file (uit 3dsmax8) importeer in Zmodeler. Dan komt hij zonder textures en kan ik alles weer overnieuw texturen. Wat nu? Heb je de textures wel in dezelfde map staan als je 3ds.* ? Reageren
evildirk Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ja ze staan allemaal in dezelfde map. Zou ik prongelijk iets af kunnen hebben gezet, zodat hij geen textures laat zien. Reageren
evildirk Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Heb je de textures wel in dezelfde map staan als je 3ds.* ? Ja dat heb ik, alleen ze blijven wit. Als ik ze voor san andreas wil exporteren in .dff welke moet ik dan kiezen gta3 of vice city...? en boeit het als ik de file lock (nee toch ) Alvast bedankt, Evil Reageren
Wiepie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Heb je de textures wel in dezelfde map staan als je 3ds.* ? Ja dat heb ik, alleen ze blijven wit. Als ik ze voor san andreas wil exporteren in .dff welke moet ik dan kiezen gta3 of vice city...? en boeit het als ik de file lock (nee toch ) Alvast bedankt, Evil Dan heb je dus een verkeerd script. Want je moet voor kunnen San Andreas kiezen (als ik je goed begrijp). Bewerkt: 28 oktober 2005 door Wiepie Reageren
evildirk Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Dan heb je dus een verkeerd script. Want je moet voor kunnen San Andreas kiezen (als ik je goed begrijp). Maar welk script moet ik dan gebruiken? Reageren
evildirk Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Heb je de textures wel in dezelfde map staan als je 3ds.* ? Ja dat heb ik, alleen ze blijven wit. Als ik ze voor san andreas wil exporteren in .dff welke moet ik dan kiezen gta3 of vice city...? en boeit het als ik de file lock (nee toch ) Alvast bedankt, Evil Dan heb je dus een verkeerd script. Want je moet voor kunnen San Andreas kiezen (als ik je goed begrijp). Welk script moet ik hebben en waar kan ik die downloaden. Is die voor zmodeler of 3dsmax? Alvast bedankt, evildirk Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Die Scripts zijn voor 3DS Max 7, ja Download ze hier, verwijder je oude map Scripts, en vervang ze door de nieuwe (De map Scripts staat in de 3DS Map) Nog even voor de duidelijkheid hoe je bij je Download komt: Je Scrolltnaar beneden, je druk op Free, dan kom je op een nieuwe pagina, en daaronder, staat zoveel Seconde's wachten, en dan komt na die tijd, de Download (Het kan zijn dat er te veel wordt egdwonload, dan komt hij niet, dan moet je het laternog eens opnieuw proberen) Reageren
evildirk Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Kan iemand ook aan de Kam Scripts komen voor 3DSmax8? Want mn trial van 7 is afgelopen en die van 8 duurt nog maar 6 dagen. Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.