Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik heb de vliegschool helemaal op goud.. maar dan staat die grijze helicopter ernog.. en die hunter komt er nooit.. wie weet hoe die daar dan welk komt staan? Toen ik o0wk de motorschool haalde.. kwam de NRG-500 er o0wk niet te staan! Wie weet hoe ze er wel komen? Moet je daar iets speciaals voor doen? Bedankt he! Ruurd Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Misschien moet je gelijk bij de eerste keer al meteen goud halen voor je motor en vliegtuig. Sla het spel eens op als je het hebt gedaan en keer daarna weer terug, misschien staan ze er dan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Misschien moet je gelijk bij de eerste keer al meteen goud halen voor je motor en vliegtuig. Sla het spel eens op als je het hebt gedaan en keer daarna weer terug, misschien staan ze er dan. OF mischien.. de ene motor of heli die er staat gebruiken en dan de volgende x wisselen se af! of doe jij dta niet.. stonden ze er bij jou al dan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Dat zou ook kunnen, wat jij zegt. Ik weet niet of ze er dan staan, want ik heb niet voor alles goud op die scholen, dus ik weet het ook niet. Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is simpel hoor, soms staan ze er en soms ook niet. Bij de vliegschool staat de levithian er soms en dan weer niet, maar dan staat de hunter er wel. Ook bij de motorschool staat de nrg500 er soms, en dan weer de FCR900 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Het is simpel hoor,soms staan ze er en soms ook niet. Bij de vliegschool staat de levithian er soms en dan weer niet, maar dan staat de hunter er wel. Ook bij de motorschool staat de nrg500 er soms, en dan weer de FCR900 Maar bij de auto scholen staan de auto's erwel maar ik kan bij de auto school 2 of 3 dingen niet halen.. die rol over rechts en nog die rondjes rijden in 4 seconden! Gegroet ruurd :'D Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) het is niet in 4 maar in 8 sec BS: Als je niks toe te voegen hebt aan dit topic, laat het dan gewoon rusten.. Bewerkt: 4 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Kortom: Auto school:alle auto's staan er gewoon. Motorschool:Soms staat de NRG-500 of de FCR-900 er. Vliegschool:afwisselend.idem als motorschool. Bootschool:deze liggen er altijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.