Silverwing Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Als je 100% het spel uitspeeld.. moet je dan o0wk de kleding halen.. van de ene vriendin.. en van de andere? Gebruik de Zoekfunctie.. Je moet de kleding van je vriendinnen niet perse hebben nee. @jordy_126: Bij mij is Millie altijd thuis om 14.00. Ga wat op de brug boven de snelweg staan tot dat het 14.00 is, rij dan naar Millie's huis. Bij mij is ze er dan altijd. Als je het Gimpsuit aanhebt dan moet je met haar nergens naartoe rijden, dus dat gaat sneller. Je kan ook zonder Gimpsuit naar haar huis gaan en als ze dan buiten is kan je ze dood schieten, dan krijg je een telefoontje van Woozie en dan kan je de Keycard gaan halen in haar huis. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) dat of je vermord haar gewoon in een date dan krijg je het pasje meteen in haar kamer zonder te hoeven daten!! Big Smoke: Laat een oud topic waarin het antwoord al is gegeven gewoon rusten ... Bewerkt: 2 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Voor de deur blijven staan helpt dus niet... Als ik tussen 10 en 14 langs rijd dan kom ik vanzelf dat rode rondje tegen en dan komt ze naar buiten.... of ik moet naar binnen! Reageren
Svenie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 als ik in las venturas ben belt ze mij Reageren
De Huib Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 ik heb er ook last van dat ze nooit thuis is. ik heb alle missie's uitgespeeld en wou nu graag 100% bij alle vrouwen hebben alleen is Millie Perkins nooit thuis en dat is nu nog de enige waar ik geen 100% heb. weet iemand hoe dat komt? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Dat probleem had ik ook eerst ik had alles geprobeerd maar nix lukte uiteindelijk heb ik de keycard toch gekregen maar bij mij was ze om 06.00 uur thuis suc6 Reageren
De Huib Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 maar ik heb de keycart al en ik heb alle missies van de WT uitgespeeld alleen nu wil ik alle vrouwen in het spel voor 100% gedated hebben maar mile is nooit thuis Reageren
Achille Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je moet er gewoon een hele dag staan waar de marker komt, en als het tijd is komt het vanzelf millie, want dan begint het direct en een dag is toch maar 24 min dus ga je gwn ff tv kijken ofzo.. werkte bij mij wel Reageren
Mpp Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 als je haar neerknalt komt alles wel goed Reageren
ballas Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 ik doe echt alles wat julie zeggen. ik blijf 24min bij de marker staan ik kom soms een langs maar ze is er nooit! Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 ik heb dat probleem ook ze is er echt nooit alleen de 1e keer na de missie dat ze je girl is voor de rest nooit! ik heb al is 24uur (in hun tijd) rond gereden om het blok en steeds langs haar huis maar nee hoor ze is altijd weer weg Reageren
ik zib it Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ga erheen wanneer de lampen aangaan dan rij je rustig daarheen ik zou wel wachten VOOR de stoplichten als je bijna bij het huis bent moet je er even niet naar kijken als je je omdraait (van een afstand) dan zie je mischien de rode marcer Reageren
SilverDust Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Eej, Ik merk dat je de laatste tijd veel topics bumpt. In deze topic ligt het aan de SaveGame. Bij mij is ze bijvoorbeeld altijd wel thuis. Zou je alsjeblieft geen topics meer willen bumpen. Moderators zijn hier ook niet blij mee SilverDust Reageren
ik zib it Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 En ze is er meestal om zaterdag en zondag als je wilt weten wat het voor dag is ga je naar de gele marcer van het vliegveld en daar zie je wat voor datum het is als je de dag sneller wilt laten omgaan moet je tickets kopen en ga gewoon wat vliegen totdat je bij zaterdag bent en rij dan wat rond totdat de lichten aangaan in las venturas succes (( ow dan weet ik dat SilverDust goed dat je het zegt)) Reageren
ik zib it Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ps: hoe haal je edit weg en waar zit die knop :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.