Jump to content

Dam And Blast

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik snap de missie 'Dam And Blast' niet :N

Ik had gelezen dat je in een rode marker moet vliegen maar die zie ik niet eens :N

Wie kan me helpen?

Ik heb hem voor de X-box

Gr

Ronnie

Geplaatst:
Je moet hoog genoeg vliegen. Die marker zit vrij hoog. Lukt het dan nog niet?

Kijk dan hier even.

Succes,

Gunslinger

Hoe hoog is dat ongeveer dan want ik zie hem echt niet

Geplaatst:
Je moet hoog genoeg vliegen. Die marker zit vrij hoog. Lukt het dan nog niet?

Kijk dan hier even.

Succes,

Gunslinger

Hoe hoog is dat ongeveer dan want ik zie hem echt niet

Echt behoorlijk hoog.

Gewoon heel hoog vliegen en goed om je heen kijken.

Dan zie je hem van zelf wel.

Geplaatst:

Hoe ik deze missie gehaald heb:

Zorg ervoor dat het icoontje van de marker in het midden van je radar staat. Dan ga je omhoog cirkellen, en dan kom je er van zelf langs. Gewoon als een soort spiraal omhoog gaan.

Geplaatst:

Je moet gewoon Simpelweg zo hoog vliegen dat het een vierkantje wordt..

Als een object lager is staat op de rader een driehoekje met de pijltje naar beneden..

En als het object hoger is staat het pijltje naar boven, dus gewoon blijven vliegen totdat het een vierkantje is..

Succes!

Geplaatst:

Als je vertrekt van het vliegveld moet je al direct omhoog klimmen en dan blijven omhoog gaan en dan zie je het hoor en dan is er een filpmje dat C.J. eruit springt.

Geplaatst:

Die corona hangt Zeer Hoog ,probeer hoger te vliegen en meldt als het lukt ;) ,de rest van de missie is niet zo moeilijk . :Y

Geplaatst:

ik heb ook problemen met deze misie, ik zie de corona wel maar mn vliegtuig kan niet hoog genoeg :? ik blijf op L en pijltje omhoog drukken maar hij gaat niet hoog genoeg

Geplaatst:
ik heb ook problemen met deze misie, ik zie de corona wel maar mn vliegtuig kan niet hoog genoeg :? ik blijf op L en pijltje omhoog drukken maar hij gaat niet hoog genoeg

Je moet ook rustig om hoog vliegen en niet te snel.

Het is namelijk een groot vliegtuig wat niet zo stijl omhoog kan vliegen.

Des noods vlieg je een stuk verder dan de ''Corona'' en dan keer je weer.

Geplaatst:

Misschien een domme vraag hoor, maar heb je wel het landingsgestel ingeklapt? Die fout heb ik namelijk eens gemaakt en dan wil dat vliegtuig echt niet hoger....op de PC bedien je het landingsgestel met toets 2 (van het lettergedeelte). Andere consoles ken ik niet qua bediening. Het moet je zeker wel lukken hoor....succes :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...